Gå til innhold

Kan mat overleve ute i -4 grader?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagd en fiskesuppe idag som jeg også skal servere imorgen! Jeg hadde ikke mer plass i kjøleskapet så jeg satte det ute på balkongen. Det er -4 grader, tåler den en natt ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo kaldere enn kjøleskapet ditt så det går sikkert bra. Jeg er en flittig bruker av balkongen som kjøleskap om vinteren (er jo ikke stort annet den duger til). Bare pass på at kjelen har noe tungt på lokket så ikke skjære sitter fornøyd og krafser i maten din i morra tidlig ;)

Skrevet

Takk!

Har pakket den godt inn ;)

Skrevet

No problem.

All mat som tåler å fryse tåler å stå ute over natten.

Vi gjør det ofte med kjøttsuppe.

 

Funker supert med brus også når det er noe varmere :D

Ingenting er som et glass virkelig iskald brus :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...