Belladonna med to gutter Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Jeg har lagd en fiskesuppe idag som jeg også skal servere imorgen! Jeg hadde ikke mer plass i kjøleskapet så jeg satte det ute på balkongen. Det er -4 grader, tåler den en natt ute?
Gjest Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Det er jo kaldere enn kjøleskapet ditt så det går sikkert bra. Jeg er en flittig bruker av balkongen som kjøleskap om vinteren (er jo ikke stort annet den duger til). Bare pass på at kjelen har noe tungt på lokket så ikke skjære sitter fornøyd og krafser i maten din i morra tidlig
Belladonna med to gutter Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2010 Takk! Har pakket den godt inn
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 No problem. All mat som tåler å fryse tåler å stå ute over natten. Vi gjør det ofte med kjøttsuppe. Funker supert med brus også når det er noe varmere Ingenting er som et glass virkelig iskald brus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå