Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Har sprunget en time intensivt i gymsal idag med fotballtrening. Tror dere man forbrenner mange kcal på en sånn time? Skal trene fotball 2 ggr i uken + 1-2 ganger på treningssenter.Tror dere det tar lang tid før man ser resultater? Prøver å komme i form
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Spørs hva du vil oppnå..? En annen ting er at hvis du trener for hardt, så øker apetitten tilsvarende. Så hard trening kan være en dårlig slankekur ihvertfall. Tar ikke mange ukene før du får effekt nei. Kan også være gunstig å spe på med armhevinger og situps foran nyhetene om kvelden
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Ønsker å gå litt ned, samt få kondisen tilbake Fotball var ihvertfall kjempegøy, og det er da motiverende å trene enda mer for å øke kondisjon- HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 styrketrening kombinert med høyintensitets kondisjonstrening
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Den mest effektive treningen er den du liker så godt at du fortsetter med den! En "regel" er imidlertid at jo mer muskler du har, jo mer forbrenner du. Det å bygge muskler gjør mao at forbrenningen øker. Størst endring er det for de som er ute av form og begynner å trene, men selvsagt er det forandring for alle så lenge de øker treningsmengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå