Gå til innhold

er så sulten....slanker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

har spist 3 skiver(2 timer siden), en bit mørk kokesjokolade, 6-7 druer og litt vann og melk...men nå er jeg kjempesulten...what to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du ikke sulten.

Kun fysen! det kan jeg love deg. det ligger i hodet.

Kroppen din er ikke sulten etter all den maten.

Skrevet

spis noe sunt. Det er ikke meningen å være sulten selv om du slanker deg!

Skrevet

Da er du ikke sulten.

Kun fysen! det kan jeg love deg. det ligger i hodet.

Kroppen din er ikke sulten etter all den maten

Skrevet

Sulten eller har du lyst på noe???

Gå og legg deg, ta en frukt eller kanskje en yoghurt?

Hva slags kur er det du følger forresten?

Skrevet

Høres ut som du slanker deg tykk. Jeg tror nok lavkarbo kunne væra den riktige måten for deg. Å er det allerede lavkarbo du spiser så vil du føle deg mer mett om du spiser mer fett.

Skrevet

Hvordan klarer du å slanke deg?

Jeg har lyst å gå ned ihvertfall 5 kg, men klarer ikke la være å putte ting i munnen hele forbanna dagen, og det blir enda verre når jeg faktisk prøver å slanke meg, da vil jeg ha alt mulig!

Skrevet

Nei, slanker deg tykk slik som mange lavkalorikosthold kan gjøre, spesielt med de mange som ikke vet de har insulinresistens. At du er sulten når magen egentlig er full kan skyldes at insulinproduskjonen din ikke er normal.

Skrevet

jeg spiser

frokost: 2 knekkebrød og 1 glass melk + frukt..

lunsj: 1 knekkebrød, melk, youghurt

middag: varierer, alt fra kyllingfilet og ris til "vanlig"middag med potet...

ettermiddag: et eple kanskje...

kveld 2-3 brødskiver og litt frukt...

har ikke gått ned så mye enda....hum, veier 64 kg...

Skrevet

samme vekt som meg da:)

Jeg vil ned minst 5 kg, helst 7..Men skal jeg begynne å slanke meg tror jeg nesten jeg må satse på 2 kg først for 5 høres så mye ut at det greier jeg ikke:p

Skrevet

Lavkarbo diett er genialt!

Du har spist karbohydrater (brødskiver, sjokolade og druer) og dermed har du fått et blodsukker hopp, deretter er du "i kjelleren" igjen.

Hvis du spiser lavkarbo mat kan du spise SÅ MYE DU VIL (du bør stoppe når du ikke er sulten lenger for best effekt) men av gitte matvarer.

Tro meg, du kommer til å få en aha opplevelse. Uten blodsukkerhoppene du får av karbohydrater vil du ikke være så sulten!

Og etter noen dager vil du merke at du trenger å spise mindre porsjoner enn før.. Helt uten å lide deg igjennom det!

Les mer på www.lavkarbo.no

Lykke til med slankingen! Nothing tastes as good as thin feels..

Skrevet

Hvis du føler deg sulten så er du kanskje bare tørst. Prøv å drikke et glass vann først og se om det gir seg!

Skrevet

aha;) jeg vil UNDER 60 iallefall:P mitt første mål...:P hvor høy er du 22.42? jeg er 164 ca...

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan man orker å slanke seg på lavkaloridietter. Jeg liker å være mett, jeg. Mett, slank, sunn og frisk.

Skrevet

Puss tenna.Da blir det værste suget borte.Avslutt med en halvliter med vann:)

Skrevet

hvilken mat er lavkarbo...?hva kan jeg spise til frokost?

Skrevet

Men kjære deg, du trenger jo ikke være sulten bare fordi man er på lavkarbo.

Pga svangerskapsdiabetes må jeg nå leve lavkarbo ( pluss annet), og det går helt fint...

Spis Fedonbrød ( kjøpes på Rema 1000)... Det er minimalt med karbohydrater, og kjempegodt :)

Kylling er veldig bra å spise!

Skrevet

Egg, bacon, salat, middagsrester. Proteiner, fett og grønnsaker.

Skrevet

Myte :) Om man spiser ketogent lager man all glykosen man trenger selv. Av fett.

Skrevet

Ok, jeg lar lavkarbosnakk være lavkarbosnakk.

Men du slanker deg? Og har "bare" spist tre skiver, sjokolade, druer og melk? Jeg slanker meg ikke, men syns det var ganske mye kveldsmat jeg,....

Hvor mye spiser du vanligvis da?

Skrevet

spiste uvanlig mye ikveld..vanlig spiser jeg max 2 brødskiver, et glass melk og litt frukt(et eple eller klementin)

Skrevet

Ok, men samtidig, er det liksom slankekost?

Jeg slanker meg som sagt ikke, men spiser enten tre knekkebrød + frukt eller yoghurt med nøtter + frukt eller en skål frokostblanding + frukt.

Og jeg er ikke så mye lavere enn deg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...