~sjiraff~ Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Skal lage kalender til ungene. Ønsker ikke at det skal være 24 leker så håper på noen gode tips av dere ) Har allerede - Sjokolade alle lørdagene - julepynt (den dagen vi skal pynte til jul) - Pepperkakeformer (den dagen vi skal lage pepperkaker) - juleklær og sko kommer også som en gave - Lage julegaver (pakker inne noe av det vi skal bruke til å lage gaver) - matboks - drikkeflasker - de klassiske tingene som kule blyanter, hårspenner, en leopardlue (som hun bare ønsker seg sååå mye) - gymsokker (hun ønsker seg ett ekstra par til jul) Har mao masse småting til snupp som ikke er leker, men trenger flere gode tips til en gutt som blir 3 i februar og som ikke heller trenger så mye leker. Snupp blir glad for det meste (noe riktig har jeg gjort )), men minstemann er jo mer brutalt ærlig om det ikke fenger.
mamman til to gutter Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Jeg tror min gutt på 3,5år ville blitt glad for både morsomme sokker og morsom tannbørste... Han er fortsatt fasinert over den forrige tannbørsten han fikk for et par mnd siden, med glitter i (ja, han er litt påvirket av jentene i barnehagen;-) ). Det jeg har gjort til han er å kjøpe en pakke med vanlig lego jeg skal dele opp i en del pakker, det er jo leker, men vi har kun duplo fra før og han begynner å bli klar for vanlig lego, så da er dette en grei anledning å kjøpe det til.
lykke74 med 3 små Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Jeg har ei jente på 6,5 år og en gutt på 3,5. Av ikke-leketing har jeg kjøpt tannbørste og tannkrem, julekrus og tallerken, dvd, bøker, badeskum med glitter,magisk klut, pysjamas, ullsokker, votter og pledd til begge. Til jenta har jeg kjøpt litt forskjellige stempler og papirhobbyting, klistremerker, hobby-oppgavebøker. Til gutten har jeg kjøpt lommelykt, refleks, klistremerker, tegnesaker, saks. Det har også blitt litt leker. Til jenta blir det litt Polly Pocket og guttungen får duplo (cars) blant annet.
~sjiraff~ Skrevet 22. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2010 Tannbørste var faktisk en god ide ) Lege er ikke min så fasinert av, ikke duplo heller. Her går det i tog, tog, tog, tog og litt elias. Sokker eller strømper kan være en slager med de rette motivene, men bruker jo bare ull i disse dager så sånn sett er det jo litt unødendig. Er fan av mye praktisk gaver (ting de nok uansett ville ha fått før eller senere) og ikke så mye leker. Kommer jo nok leker under treet allikevel. Eldste var hoppende glad for både termos, matbokser, pepperkakeformer o.l. i fjor )
~sjiraff~ Skrevet 22. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2010 Takk for mange gode tips )
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Jeg er ikke ferdig enda... ikke i det hele tatt faktisk;) Men, jeg har foreløpig kjøpt ny matboks og krus (Hannah Montana) til 6-åringen. Han på snart 3 har jeg kjøpt lommelykt til. Hva med å bestille refleksvester med navn på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå