Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 kan min lille datter uten tenner(7 mnd) få matglass fra nestle på 8 mnd?det er jo litt små biter i det? har ei venninne som ga sønnen sin det(samme alder) og han brekte seg...er det fordi at de ikke er vant med noe annet enn melk og sunnmost mat?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Det er forskjell på unger. Noen brekker seg av biter, de gir seg med det etter noen forsøk. Det er ingen ingredienser som er farlig for en 7 mndr gammel i et 8 mndrglass så det er bare å prøve:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Bitene er litt større i 8 mnds glassene enn de er i 6 mnds glassene. Beste er nok å knuse bitene med en gaffel til hun blir litt større:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Legg også merke til at noen av 8 mnds glassene er relativt salte. Husker ikke hvilket merke, men enten hipp eller småfolk...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Vi prøvde oss i alle fall på 8 mnd glass da sønnen vår var rundt 7 mnd. Jeg forhørte meg med helsesøsteren før vi gjorde det og hun sa at det var bare og prøve, men hvis han brakk seg så finn vi enten finmose maten litt mer eller vente litt og prøve igjen. For oss gikk det kjempe fint, mens datteren til ei barselgruppa brekte seg og måtte vente. Nå begynte vi med så smått med grøt da han var 4 mnd, så jeg vet ikke om det kan ha noe med saken og gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå