Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Vi har en diskusjon her, når man skal levere barnet i bhg eller hos besteforeldre og barnet protesterer høylytt er det fordi : A) barnet er utrygg tester grenser for når mor/far backer ut å lar barnet slippe?
blond Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Det kan være begge deler eller noe helt annet, fasitsvar finner du ikke.
Gjest ->>- Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Du, det varierer. Det finnes ikke noe generelt svar på det. Blir litt som å spørre om når barn gråter, er det fordi de har slått seg eller ikke får is?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Hm.. Jeg tror ikke det er noe enhetlig svar. Iblant er barnet utrygt, iblant vil det bare være hjemme pga hva som helst, iblant er det kanskje litt skummelt osv. Derimot tror jeg i grunn at det ganske sjelden er bare "for å teste grenser". Men den egentlige grunnen kan sikkert virke ganske ubetydelig forandre enn barnet selv som syns det er veldig stort.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Jeg tror som regel ikke det er for å teste grenser men fordi de heller vil være med foreldrene sine i det øyeblikket.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Det er barnet sin måte på å protestere på at foreldrene drar! Det er sunt og viser at baret har en trygg tilknytning til foreldrene. Barnet viser at det ikke er likegyldig til hvem det er sammen med. *småbarnspedagog*
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Tror kanskje det har mye å si hva alderen til barnet er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå