Gå til innhold

Kan noen med peiling på mannfolk, se hit??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en mann som jeg liker utrolig godt. Han er så god og snill mot meg. Men jeg vet liksom ikke helt hvor jeg har han? Han har spurt meg ofte om han kan komme på besøk til meg. Når jeg sa i går at jeg tenkte og se en film før jeg la meg spurte han om jeg ville ha selskap til filmen. Han var her også på fredag og lørdag. Da ble det litt alkohol innabords. Da lå han og koste med meg, kysset meg osv. Men han har ikke gjort det da han var her på søndag og i dag??

Han sender meg søte meldinger, kaller meg for gullet, og spør hva jeg driver med, og hvis jeg feks kjeder meg så får jeg svar som: skulle ønske jeg kunne vært hos deg nå og "underholdt" deg. ( vi har ikke hatt sex)

Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg står henn???? Han sender meg søte meldinger osv. Vil ofte være her hos meg. men han prøver seg jo ikke? :( Jeg vil jo at han skal kose litt med meg, og gi meg ha det klem/kyss.

Jeg er litt nervøs selv. For jeg liker han så utrooooolig godt!! Selvom jeg bare har møtt han 5 ganger..

Håper på svar. Jeg er utrolig redd for følelser og slikt. Er så redd for at følelsene mine bare skal bli sterkere og sterkere. Også skal de ikke bli noe av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er sikkert like nervøs selv og føler seg frem. Ta det lungt. Du har bare møtt ham 5 ganger;) La spenningen og nervøsiteten vare litt, føl på den og stress ned.

Lykke til:-)

Skrevet

uff..hvor gammel er du? Kan du ikke sende et spørsmålet inn til en tenåringsside/blad i stedet? Høres ut som meg da jeg fikk min første kjæreste som 13 åring

Skrevet

Hva svarer du på desse mld da ??

Skal noe skje, så må du jo sende tilbake samme type... f.x. "Hvordan ville du underholde meg da du ?? ;))"

Kan hende han ikke tør pga lite tilbakemld fra deg...??..

Skrevet

Jeg er 25 .

Jeg har hatt 3 partnere i hele mitt liv. Så jeg er ikke så veldig inn i det.

og når du skal drive og slenge med leppa så er du utrolig feig som er anonym

Skrevet

Det er jo sånn jeg svarer tilbake 21.54

Virker som at han har mere lyst på meg når han skriver meldinger til meg, enn når han er her hos meg.. In real life.

var vel en av de tingene jeg ville frem til.

Skrevet

Lettere å være frampå når han skriver en når han er der da vet du, han er nok bare litt nervøs.

Skrevet

Oki. Får satse på det. Han virker utrolig voksen og god. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...