Lille Ollebolle Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Jeg har hatt hormonspiral i 4,5 år nå og er kjempefornøyd med den! Jeg var hos gynekolog i mars i år og han sa at jeg kunne ha den i opptil 7 år. Ser det står 5 år når jeg søker på nettet. Hvordan kan en vite når effekten går ut av den? Jeg har hatt ubehagelige "smerter" i magen de siste dagene, nesten som menssmerter og tankene har gått til graviditet... Har ikke hatt mens siden jeg fikk satt den inn og heller ikke slike smerter. Føles som det er i livmor området det er litt vondt, men kan det kanskje bare være virus eller mageknip? Må nok kjøpe en test hvis dette varer flere dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå