Gå til innhold

HØYGRAVID!


swing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy at vi har samme termindato! Blir spennende å se når vi føder da :-D

Jeg leste en annen tråd her inne om hvor mye folk har forberedt seg. Mange som har flere uker igjen enn oss har jo vasket babytøy, redd opp seng og pakket fødebag. Ehh... jeg kjente jeg ble litt stressa av det, for jeg har enda en del innkjøp igjen og vasking av alt tøy og diverse. Vugga står enda fraskrudd på loftet... Kanskje jeg må komme igang snart? Har liksom spart litt på den siste kosen ;)

Hvordan ligger dere an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli klar :)

Har drevet med forbredelser de siste ukene nå, og syns det er så kos :D

 

Alt av utstyr er nå i hus, babyklærne klar, vasket å strøket. Til å me pynta til jul i dag så kommer seg. Ferdig med julegavene er jeg og ;)

 

Senga er ikke redd opp enda å fødebagen er langt fra påbegynt, men den bør vel startes med den og slik jeg ikke står der helt grønn når ting setter igang :P

 

Hehe, rare tanker om dagen.. "nei, babyen kan ikke komme enda, har jo ikke tørka støv av perisennan enda".. merkelige tanker å gjøremål uti det blå.. Har vist et stort behov for at leilighten skal skinne før hun kommer :)

Får ta litt hver dag :)

 

Det blir kjekt å følge hverandre fremover da, og se hvem som ender med des barn vs jan barn :D

Samme for meg, er så å si klar nå jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg har også termin 1.1.11 , for ungen sin del håper jeg at jeg tipper over til januar, men for min egen del kan h*n godt komme nå :) Går til kontroll for blodtrykk og urin med bare 3- 4 dagers mellomrom.. så hvis det fortsetter kommer jeg jo til å bli gal før nyttår.. Men gleder meg sinnsykt til den lille kommer!!!!

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Har termin 4.januar, jeg da. Men jeg har en magefølelse på at det blir 1. el 2..... :-)

Er jo en artig dato den 1. Blir 1.1.11 ;-)

Har ikke ordnet så mye - senga er forsåvidt klar, den er bare og hente inn i huset og kjøpe ny madrass. Vogna er kjøpt og står klar, samme med bilsete. Klær venter jeg med til jeg vet om det har kommet en gutt eller jente. ( Vasker nok et par av de nøytrale klærne jeg har etter de to første jentene, for å ha noe og ha med til sykehuset)

Ellers går jeg mest om dagen og prøver gjøre det jeg kan for at badet skal bli ferdig før jul....... Savner så og kunne dusje i eget hus igjen ( vi har pusset opp og vært uten bad en stund) Har heldigvis en kjempesnill nabo som jeg får låne dusj av, og er hun borte får jeg bare nøkkelen :-D

Nå har ventetiden begynt, ja - og jammen begynte ventetiden til jul i dag(søndag) og - 1.advent! Og jeg er ikke ferdig med julegaver!

Oooooooooooo! - fikk plutselig dårlig tid! he he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...