Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Hvordan er det å bo der? Anbefales det for en småbarnsfamilie? Er det småbarnsfamilier der? Hilsen en som ikke er kjent i den delen av byen (Bergen).. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Å kalle det en del av byen var ta hardt i..Utenfor,langt utenfor vil jeg si:) Og forøvrig så ville jeg aldri ha bodd der,langt ute i gokk,utrivelig og fælt.. Om jeg skulle bodd på den siden av "byn" ville jeg valgt rett over broen,på knarvik:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Jeg synes nå det ser kjempefint ut der, jeg da! Kort vei til Åsane senter, sjøen rett ved, mye fin bebyggelse etc. Ville holdt meg nede ved sjøen og ikke oppe ved fjellsiden.. Har gått litt på tur der, og området rundt skolen er kjempefint! Og ser ut som masse relativt nyinnflyttede småbarnsfamilier om man skal dømme etter antall trehjulssykler og sånt;)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Har bodd her noen år nå og stortrives!!! Har to unger og det er en super plass for unger å vokse opp. Har selv vokst opp nærmere byen, men synes samhold og skole her er mye bedre. Bra vekst i småbarnsfamilier siste årene, i veien vi bor i er det nå 11 barn, var 2 for 10 år siden.... Velkommen!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Åh, det var en lettelse å høre!! Håper alt faller på plass slik vi har det i tankene nå :-) Kommer til å trenge koselig nabolag og flotte og greie småbarnsmødre å bli kjent med :-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #9 Skrevet 23. november 2010 Har bare kjørt gjennom der, samt sett på litt hus når vi var på leting selv. Og inntrykket jeg sitter med er at det er litt utenfor allfarvei. Ser liksom ikke helt for meg at det er så mange nabolag med småbarnforeldre. Utifra husene vi såg på så virket det som det var mye eldre folk. Men så klart, det kan jo være yngre som kjøper de husene nå da. Jeg hadde heller funnet noe litt nærmere Åsane, eller Knarvik som ble nevnt over. Selv endte vi opp i Arna, etter å ha gitt opp å få oss noe i Åsane. Arna er ikke verdens navle det heller, men greit nok, vi skal ikke bo her for alltid.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #10 Skrevet 23. november 2010 Om man avhengig av buss, kan man si det ligger litt utenfor allfarvei. det går kun buss en gang i timen, hvert 20 min i morgentrafikken. Kjøretid til sentrum er ca 18 min utenom rushtrafikken. Skolen har bare en klasse på hvert trinn, med 13-20 elever i hver klasse. Helt optimalt vil jeg si. Det er totalt 120 barn på skolen og ca 25 barn i barnehagen, + at mange av småungene går i andre barnehager i Åsane. 150-200 barn under 13 år er jo ikke all verden, men så er jo ikke området så stort heller, så man skal ikke gå langt mellom husene for å komme til hus med småbarn.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #13 Skrevet 23. november 2010 Jenten min er 2 år og en på vei :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå