Collette Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Jeg fikk mensen forrige mandag som forventet,(men ikke ønsket) en dag før ikm. Blødningen var kortere enn den pleier og blodet var brunt. Nå føler jeg meg så veldig gravid. I dag klarte jeg ikke å åpne kjøleskapet uten å kaste opp og jeg sov helt til halv ett. Humøret er opp og ned og det stikker i puppene. Men det å ha "mensen" når man er gravid er kanskje veldig uvanlig og bare noe man leser om i Se&Hør? Har ikke flere tester igjen, men har bestilt nå.
Nikamo Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Da jeg var gravid med min eldste datter, fikk jeg mensen til vanlig tid - trodde jeg... Det var bare det at det kom veldig lite, og at den stoppet opp etter tre dager - jeg blødde vanligvis i 7-8 dager... Tok en test som da ble positiv Så det er mulig å få en blødning rundt den tiden man skal ha mens, selv om man er gravid...! De som sier de har hatt "mens" som vanlig gjennom hele svangerskapet, er vel mer de du leser om i Se & Hør som du sier
Nagilimia Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Jeg fikk en blødning når jeg var 10 uker (altså da jeg egentlig skulle hatt mensen nr. 2), med menssmerter og det hele. Heldigvis var det ingen grunn til bekymring, så ja det går ann å ha blødninger når man er gravid uten at det er noe galt.
lille sprelle Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 kjenner til en som det tok 3 mnd før hun skjønte hun var gravid pga at mensen kom som ei klokke osv.
elskerlivet Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 jg hade faktisk mensen akkurat punktelig til jeg var 22 uker på vei,, mindre blødning enn ellers men dog..
Mia_73 Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Jeg var også overbevist at det er slett umulig å ikke merke at man er gravid. Men jeg lærte at det faktisk kan skje. Jeg hadde mensen eller heller mensligende blødninger, ikke kvalm, ikke større pupper, hissig har jeg alltid vært Jeg fikk mistanke når jeg merket en kveld at det var så fast nede på magen (jeg er litt lubben), tok testen og joda, positiv. Dagen etter gratulerte legen med graviditeten og at jeg hadde kommet så langt allerede. Uke 20!!!!!!!! Så ja, det kan skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå