Gå til innhold

Huh ?? Kombinere personalmøte og julejunsj ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske ny i jobben min, men ante fort at rutinene ikke er som på andre plasser jeg har jobbet...

Her om dagen fikk jeg melding om at sjefen ønsker personalmøte/adventsplanlegging i neste uke. Greit nok. Så får jeg ny melding om at vi tar det på den og den restauranten, og lar det bli en slags juleavslutning!

Dette begrunnet hun med at det ville bli så anstrengt å ha en ren julelunsj (friksjoner mellom henne og 2 ansatte), så hvis vi kombinerte det med planlegging til advent, ville vi i det minste ha noe å snakke om!!

Syns dette virker meeeget trasig. (og det sa jeg!)Og helt ny vri på julejunsjen for meg, altså....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig på skoler, iallfall :-)

Skrevet

Hahaha, seriøst?

Altså, å kombinere julelunsj og personalmøte i seg selv høres jo ikke så veldig merkelig ut. Men at sjefen åpent begrunner avgjørelsen med at hun ikke fikser å tilbringe sosial tid med ansatte? Fan-bloody-tastic uprofesjonelt! ;-D

Skrevet

Vanlig de stedene jeg har jobbet. Men vi får ikke gå på restaurant... vi må ha det på personalrommet og ta med mat selv;)

Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke hatt noe problemer med kombinasjonen julelunch og møte.

Og på restaurant a gitt!!!!

Hos oss kan vi ikke lenger ha julelunch fordi vi ikke får lov til å stenge og ha pause alle sammen samtidig. Skal vi ha noen som helst samling alle sammen må vi gjøre det etter arbeidstid - uten betaling

Skrevet

jeg syns det er en utrolig kjedelig måte å ha julelunsj på, spesielt siden det er som det er med sjefen og halve personalet!

Jeg skrev julelunsj, men vi har personalmøter på hverdager kl. 1700, og det er i tillegg min fridag. Så betaling blir det aldri, og dette er bare for sært, syns jeg.

Skrevet

Heeeelt seriøst. Hun fortalte meg dette i dag. Syns det er hårreisende at hun løser det på den måten!

Men syns også at det er en gørr måte å ha julelunsj/middag på, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...