NostraStoria Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 ..trenger tips her! Mine favoritter til nå er disse: Lukas Ida Frida Amalie Henrikke Kom gjerne med tips til andre navn + hvilke du syns er finest!
♡ A & E ♡ Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Noen av navnene jeg tenkte på da jeg var gravid var; Marcus Jonathan Alexander Daniel Gabriel Julie Isabelle Christine Hannah Emma
♡ A & E ♡ Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Og der var jeg litt rask på avtrekkeren. Finest synes jeg er Frida (fordi Amalie er ganske mye brukt her ihvertfall). Var ikke så mange guttealternativer du kom med, he he
Gjest Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Er så mange! Lilly Silje Marie Mina Pelle Andreas Stian Gabriel Av dine liker jeg Frida best
Bare jeg er meg :o) Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Max Ola Didrik Emil Sondre Magnus Oliver Pernille Mille Mia Martine Celina Ingrid Kaja Sina
*søtesmå* Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Henny og Eilert er mine favoritter nå Ellers liker jeg godt Sixten, Johan, Olea, Nikolas og Ella.
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Nore Imre Magnus Elias Jesper Aksel Jenny Åsne Ellinor Else Åsa Alva
sillyfilly og Olivia Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Iris og Lukas er mine "neste barns" navn. Jeg liker også veldig godt Amalie Isabel. Har dessverre ikke så mange guttenavn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå