Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Lurer litt på det. Ofte blir det Sverige og Danmark som reisemål, da det er nærmere og tryggere, og man kan bruke bilen som rommmer "alt" man trenger. Men jeg brenner for å reise på en sydenferie igjen snart. Det er 4 år siden sist. Barna er 8 og 2 år + nytt barn i Juli. Går det forresten greit å reise med barn under 1 år (hvis vi reiser i permisjonstiden, mener jeg:-))
Piipii Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Hei. Vi reiser ihvertfall en tur i løpet av året. Jeg MÅÅÅÅÅ en tur til syden, elsker sol og varme:) Vi har reist med våre barn fra de har vært noen mnd, og det har gått helt supert:) Nå er de 3-5 år:) I år skal vi teste ut Danmark, men reiser til syden i oktober:)
ToPrinsesser<3 Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Vi reiser en del til Spania og helst fastlandet hvor vi gjerne leier hus og bil, men drar også på charter av og til. Vi reiste første gang når yngstemann var 1 mnd og det gikk helt strålende. Var 6 uker i Spania mens begge hadde permisjon og det var en super tur.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Reiser 4-5 ganger i året, men småen var 2 år første gang.. Ville styrt unna de varmeste stedene med et så lite barn og tatt med en skikkelig trille. Brukte selv maclahren som kan legges omtrent flatt og har overtrekk med solfilter som kan trekkes omtrent over hele liggedelen.. Om du reiser til typiske chartersteder og hoteller med bra standard skulle det være rimelig safe. Hadde styrt unna Egypt og Tyrkia pga dårlige hygiene der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå