Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Er barna deres kresne, og hvordan gjør dere med hva de spiser, må de smake o.l. Mine barn er ikke kresne, og har egentlig aldri vært det. Er ting de ikke spiser, men finner alltid noe de liker til middag. Jeg har aldri laget egne middager til dem, så de må spise det vi har. Evt får vi heller ta en litt tidligere kvelds. Men av det vi har kan de velge, liker de ikke kjøttet vi har så får de f.eks spise potetene. Vi har egentlig aldri presset de til å spise, men ser nå at eldstemann selv sier han vil smake mer og mer ting. Jeg sier av og til at de bør smake slik at de får prøvd nye ting. Før spiste de f.eks ikke kjøttdeig i taco, så har de smakt det og syns det er greit (men liker best uten...). Men nå sier jeg at de må ha et skjell med kjøttdeig, så velger de fritt etterpå Har selvfølgelig perioder de spiser så og si ingen ting, og "liker ikke" er et fast uttrykk. Men stresser ikke med det, og etter noen uker er den perioden over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå