Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Vi har en sønn sammen og han har en datter med sin ex (la oss kalle henne for Kari). Sønnen vår ble født for 4 uker siden og hver dag, uansett hva jeg gjør med sønnen vår, så kommer regla: "Du må ikke gjøre slik. Kari gjorde...", "Kari gjør det slik. Det er best", Kari ditt og Kari datt!!!!! Mulig at Kari kan mye og vet mye, men om hun var så jævla fantastisk så hvorfor gikk han fra henne da?? Jeg er så lei av å bli sammenlignet med Kari og at alt jeg gjør skal være på Kari-vis!!! Jeg gjør slik jeg vil med sønnen vår. Og vil han noe annet så får han ansette Kari som dagmamma for dette gidder jeg ikke mer!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 uff da, hormonene på styr for tida Si det til han, at Kari er Kari og du er du! Man må finne sin egen metode
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Gud så respektløst! Har du sagt det til han? Min momla noe av det samme en gang når eldste var nyfødt, og fikk så det ljoma gjennom hele nabolaget. Aldri vært inne på det sporet igjen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Blæææh, denne har jeg også fått høre!! En gang var jeg så forbanna fordi han roste eksen sin oppi skyene, og alt jeg gjorde var feil, jeg burde gjøre som X, og da brølte jeg ut: "Hvis X er ei så forbanna god mor, hvorfor må sønnen din følges opp av ppt fordi han er en ramp på skolen da??" Stille ble det jo, men jeg angra litt på uttalelsen min da...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Du får huske på det neste gang dere har sex (eller en form for sex, siden du akkurat har født) at når han tar på deg så sier du ikke gjør slik, gjør slik som "eksen" min gjorde... etc. så kan han se hvor morsomt det er ......
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Ja, den var slem. Men det må være skikkelig irriterende å høre alt eksen gjorde rett ja!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Så utrolig respektløst! Hadde min samboer prøvd seg på noe sånn ( han har ikke barn med noen andre heldigvis, men HVIS ) , ja da hadde jeg dratt han over Dovre med traktor... Si at det er uaktuelt at han skal sammenligne dere to! At det er direkte respektløst, og at det er sårende! Enhver mor kjenner sitt barn best! Kari kan gå å vugge...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Ja, skikkelig irriterende... Må legge til at jeg har bedt om unnskyldning tusen ganger, og han har aldri nevnt hverken eksen eller uttalelsen min noe mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå