Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Er student på 1 året. Fikk nylig tilbake en stor innleveringsoppgave vi har hatt, fikk bare en middels vurdering på den. Ble så skuffet, har jobbet i mange timer med den oppgaven og trodde den var bra! Hjelper heller ikke at medstudentene fikk vurderinger som "meget bra oppgave", "flott arbeid" osv. Hadde ganske gode karakterer på videregående, så det er veldig demotiverende å ikke gjøre det bedre selv om jeg gjør så godt jeg kan. Har snart 3 eksamener, lurer fælt på hvordan det vil gå når jeg ikke mestrer å få bra på en teit oppgave hvor jeg har alle bøker til rådighet engang! Måtte bare ha ut litt frustrasjon. Hjelper heller ikke at alle sier " å studerer du til å bli......? Det går nok flott, du har jo alltid vært så flink"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå