anette staiiiiii Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Når hadde dere første by tur ut,uten baby selvsagt. Lille her blir 5 mnd om 2 uker. Og har skrekkelig lyst til å ta en tur ut i helgen,men samtidig ikke,er så mye styr med pumping og dritt og lort hele kvelden og hele dagen etter... Puh blir mer strev enn morro... Oxo får jeg vondt i mammahjerte når jeg forlater lille,blitt en skikkelig hønemor esj. hehe
alenemed1. ♥ Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Hva som er riktig for deg er sikkert feil for andre,men jeg personlig synes vel kanskje det er på tide når lille er 5 mnd. Ikke at man nødvendigvis må drikke men har nok ikke vondt av noen timer for seg selv. gjelder både mor og barn Jeg var i 30års lag ( drakk ett par glass vin) når tulla var 7 uker. jeg hadde nesten ikke melk så slapp unna med bittelitt pumping før jeg la meg.
It's all about me Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Eldstemann er 4.5 og jeg har det enda til gode. Men det er ikke fordi jeg ikke synes det passer seg, men fordi jeg ikke har noe liv ( sukk.
mai mammaen til to Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 det er jo som hun over sier det som er riktig for deg er feil for andre. for meg hadde det vært helt feil. jeg var på julebord når minstmann var 8 mnd. men da drakk jeg ingenting.. godt å komme seg litt ut. jeg har ammet ungene mye. de har begynt veldig sent med grøt og middagsglass og ikke har de tatt flaske heller. så første gangen jeg drakk noe alkohol var eldste 11 mnd og yngste var vel 14 mnd. etter at jeg har fått barn har jeg ikke hatt noe behov for å gå ut på byn... har vært engang på byn på 5 år nå... men har vært på julebord og sommerfester med jobben da
Wopi Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Hvis Minstefrøkna her tar flaske, skal jeg på julebord når hun er ca 3 mnd. Jeg skulle GJERNE tatt et glass vin, men siden det er første gang hjemmefra, kjører jeg bil, så jeg kan reise hjem hvis det blir KRISE stemning hjemme. Jeg kjenner jeg er spent, men skal nok lett klare å nyte noen babyfrie timer. Håper jeg! ;-) Og godt for pappaen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå