Gå til innhold

Ung og gravid


MalinHenie

Anbefalte innlegg

Hei, damer :) Jeg er helt ny her og ny i det hele tatt når det gjelder graviditet, symptomer, osv. Vi tok en test i går, og ifølge terminkalkulatoren på babyverden.no, er jeg 4 uker + 4 dager på vei. Dette var ikke planlagt, men er svært ønskelig likevel. Er det flere unge gravide her? Selv er jeg bare 18 år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hello :)

Gratulerer så masse :o) Så bra dere ønsker det da :)!

 

Jeg er selv 20 år, og venter mitt første :) Vi har på en måte planlagt det, men det var litt overraskelse fordet siden vi ikke tenkte på det den måneden det klaffet :)

 

Er 8+4 i dag :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, på besøk fra Aprilklubben :)

Gratulerer med graviditeten !!

 

Jeg er selv 19 år, dette var heller ikke planlagt, men jeg er veldig glad for den lille jenta i magen min ^^,

Du kommer til å få en fantastisk tid fremover.

Forstår visst det er skremmende til å begynne med, det er det nok for oss alle, og ting kommer til å forandre seg. MEN ingenting i verden er så fantastisk deilig som den følelsen av å ha et lite barn i magen.

 

Masse lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 20 år og er 7+4 på vei så hører også til her i juli klubben:) Jeg planla heller ikke å bli gravid nå, men må si at nå som jeg har kommet over sjokket kunne jeg ikke vært mer glad for det:D Gleder meg noe helt vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 20, og har ei jente fra før på snart 2 år:) Er nå 8+ 5 i dag:) Var planlagt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei ! :)

 

Jeg og er 20 år og er 10 uker på vei i dag :)) Det var planlagt, men ble ganske sjokka når jeg stod der med en positiv test i hånden :P

vi brukte 9 pp, og hadde egentlig slått oss til ro med at vi ikke kom til å bli gravide på en stund. Men så feil kan man ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihå!

jeg er selv 20 år:) har en gutt på 2,5 år og er nå gravid for andre gang, ca 14uker, ikke akkurat planlakt men koselig likevell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...