....mammatilto... :))) Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Veninna mi ringte meg i ren fortvilelse i dag, hun er gravid noe som ikke er planlagt da de har 4barn og minste barne er 9mnd. Så nå har dem bestemt seg for abort Synest dette er veldig trist og leit - samtidig som jeg blir irritert for at dem ikke kunne brukt kondom. Har hatt mensen 2 ganger etter graviditet....
1881 Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Unnskyld meg, men hvorfor støtter du heller ikke venninna di i valget hennes fremfor og kritisere henne? De har vel tenkt nøye gjennom saken vil jeg tro, og uansett er vel neppe abort noen lettvint løsning? Jeg hadde satt liten pris på et slikt innlegg om du var min venninne!
tante grusom master of law Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Dette har du ikke noe med å kritisere. Enten støtter du henne eller så holder du kjeft. Tenk om hun leser her inne i en vanskelig tid. Hun kjenner nok raskt igjen at det er henne du snakker om.
Snupi27 Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 om jeg hadde hatt 4 barn og minste var 9 mnd så hadde jeg faktisk vurdert tanken selv. det tar sikkert mye tid og krefter å passe på 4 barn! man skal jo faktisk ha tid til å ta seg av alle og. skole, barnehage, fritidsaktiviterer osv. jeg hadde støttet henne i valget hun tar. sånn er det med den saken.. det kan jo faktisk hende de har brukt prevensjon. det er mange som blir gravide for det..
Libido- Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Ser ikke helt det triste i det, men det er nå meg.
....mammatilto... :))) Skrevet 22. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2010 hva er det med dere da ??? Selvfølgelig så støtter jeg henne, jeg er jo ikke ute og kjører selv om mange har mening om alle her inne. Jeg vet hva hun har sagt til meg .... men tydeligvis så lager noen her inne sin egen mening uansett hva man legger inn av innlegg !!!!!!!!
Sweet Amber Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Stakkars dame. Slutt å bruke ordet venninne når du er slik mot henne. Hun har det nok tungt og at du skal drive og dømme henne nå, og i tillegg skrive om hennes problem på nett her er forferdelig.
Sweet Amber Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 "Hva er det med dere"? Det er jo DU som skriver at du blir irritert på venninna di, skriver om mensen hennes og at du mener hun skulle brukt kondom og blabla som om du selv aldri har gjort noen feil.
Makkapakka Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Jeg skjønner deg veldig godt tommlingmamma. Selvfølgelig støtter hun helt sikkert sin venninne, men det er da lov å ha egne meninger for det. Ikke dermed sagt hun forteller hva hun mener til sin venninne da. Synes det er ganske uansvarlig jeg. Når du har 4 barn og ikke vil ha flere, da bruker vel kondom eller annen prevansjon?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 huff stakkars lille baby i magen:(
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 Huff.. Jeg er enig med deg HI. Jeg hadde blitt trist selv. Man må respektere valget hennes, men det bør ikke bety at man er enig i valget de tar.
....mammatilto... :))) Skrevet 22. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 22. november 2010 sweet amber hvor er det jeg sier at jeg er irritert på veninna mi ... lær deg og les ... har du hørt om medfølelse !!!
....mammatilto... :))) Skrevet 22. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 22. november 2010 sweet amber lær deg og les før du sier noe..hvor står det at jeg er irritert på veninna mi ??? Og kansje dere skal slutte og sleike folk her inne oppetter ræva da og si at her inne kan man si alt uten og bli skjelt ut når man har problemer man vil dele med andre som man ikke kan si til familien eller venner...men har vist tatt temmelig feil skjønner jeg !!!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 Jeg er for så vidt enig med deg. Det er alltid trist når noen føler de må ta abort-uansett grunn, men om du hadde vært min venninne og jeg hadde betrodd meg til deg, hadde jeg satt stor pris på om du lot være å rope ut frustrasjonen din både i det virkelige liv og på nettet..
ventejenta Skrevet 22. november 2010 #15 Skrevet 22. november 2010 Du skriver jo i hovedinnlegget ditt at du er irritert for at de ikke brukte kondom! Du er i din fulle rett til å bli lei deg og irritert, mener jeg. Men å skrive om det med detaljer om alder på barna osv, det synes jeg er dårlig gjort overfor din venninne! Du vet ikke om noen kjenner deg igjen her inne, og da er det sikkert lett å identifisere din venninne også.
Full house Skrevet 23. november 2010 #16 Skrevet 23. november 2010 Så dum venninnen din er! -Som fortalte dette til deg!
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 23. november 2010 #17 Skrevet 23. november 2010 "Samtidig som jeg blir irritert for at dem ikke kunne brukt kondom" Dette skriver du i innlegget ditt,ergo kan man gå ut ifra at du er irritert på din venninne.... Hva med selv å utvise såpass medfølelse at du ikke utleverer en venninne på denne måten??Syns det var dårlig gjort av deg å utlevere henne på denne måten......... Mvh
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 23. november 2010 #18 Skrevet 23. november 2010 Du er altså helt utrolig,tommlingmamma...... Mvh
Lotta78 Skrevet 23. november 2010 #19 Skrevet 23. november 2010 Men i alle dager da - du skriver jo virkelig at du blir irritert! Og det er faktisk lov å tenke seg om 2 ganger før man feller dom over andres avgjørelser altså.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 23. november 2010 #20 Skrevet 23. november 2010 Syns det er tøft gjort av de jeg og ta den avgjørelsen. De vet jo tydeligvis hva det innebærer å ha barn når de har 4 fra før og kjenner sine begrensninger. Men hadde jeg vært deg HI hadde jeg IKKE lagt ut dette på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå