Gå til innhold

Da var det påan igjen!.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

shit! jeg er gravid! lillemann er ikke fyllt året enda og jeg er ca 4 uker på vei med nr 2!

JIPPIII! Dette gikk på første forsøk så absolutt ikke forventet at det skulle skje så fort.

Kan ikke si det til noen jeg kjenner enda, så må si det til dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! :D Jeg er så utrolig glad og ikke minst overrasket nå, hehe. Blir 2 tette på oss som vi hadde tenkt! :)

Skrevet

Er artig når det klaffer :)

Vi brukte 13 mnd på Alexander (ikke lenge i forhold til andre da) så når Eliza klaffet etter 3 mnd skjønte jeg ingenting, he he :)

Lykke til i graviditeten :)

Skrevet

Graulerer så mye :)

 

Her blir det også to tette. har en gutt på 13 mnd, og er 8 uker på vei :)

Vi har nok masse å glede oss til :)

 

 

Skrevet

Gratulerer til deg også mamma til en prins! Det har vi garantert! Sitter her med alle slags tanker i hodet...og lurer på hvordan jeg skal greie å holde munn om dette hvertfall i noen uker til!....

Skrevet

jaa, det er kjempe vanskelig! Har dere fortalt det til noen enda?

Her i huset er det bare meg og sambo + foreldrene mine som vet noe. Men jeg merker at jeg holder på å røpe meg til andre hele tiden.. Spessielt når noen spør om jeg er gravid. Tre venninner har spurt meg, men jeg aner ikke hvorfor! ;) Og da er det IKKE lett å holde igjen, men jeg MÅ.. ;)

Skrevet

Så gøy. Grattis!

Jeg fant ut at jeg var gravid med lillebror når storebror var nesten 8 mnd.

Så her ble det 16 mnd mellom, og det har gått strålende.. Lillebror er nå blitt 7 mnd

Vi skal ha tre stykker, så ser ingenting i veien med å bli gravid igjen om ikke så alt for lenge:o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...