Gå til innhold

Skal vi kåre tidenes dummeste dib-innlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lete litt, kommer ikke på noe akkurat nå, så vil noen andre begynne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så lei av innlegg som dette: "ÅÅ... Jeg har hatt sex og har eggløsning, kan jeg være gravid??" Argf... Idioter altså.

Skrevet

Må jo bare være rundt den tiden vi får igjen på skatten:

Da kommer det 2-20 omtrent like innlegg hver dag....

Når kommer skatten?

Tror dere skatten kommer før helgen?

Jeg har ikke fått pengene enda, hvorfor ikke?

Hvilken datp kommer skatten?

Skrevet

JAAAAA!!!! La oss.... Jeg stemmer for dette: Skal vi kåre tidenes dummeste dib-innlegg?

Jiiiiisus, grow up!

Skrevet

..Eller den hvor samboern hadde parkert bilen men fant igjen den andre som sto på det første stedet, eller noe i den dur... Var ingen som skjønte en pøkk av hva problemet var...

Skrevet

Det med hyllebærsaft i barnebursdag. Orker ikke lete etter linken, men det var ubetalelig.

Skrevet

Tidenes dummeste dib-innlegg må jo være denne jeg kommenterer nå.

I fare for at dere kommer med at jeg ikke har humoristisk sans så er det vel heller det at jeg faktisk har muligheten til å vise respekt for andre mennesker, det er faktisk mennesker som legger ut innleggene. Hvor kjekt hadde du synes at det var å få ditt innlegg som blir hengt ut???

Skrevet

Er det ikke ORG sine innlegg både hyllebærsaft og brannøvelsen? Hadde hun ikke et laaangt et med en utrekning av konstnad av naboens barnebursdag også?

Skrevet

Ja, haha, det var den jo! :)) I motsetning til flere andre, så handler mye her inne om folk som legger ut tulleinnlegg på Dib. Det er vel det vi sitter og ler av, er det ikke? Takk og pris for disse innleggene. De har reddet mange dager!

Skrevet

hahahahaha, lykke til , sier jeg bare!

Det er jo bare å åpne en hvilken som helst debatt og begynne kåringen! ;)

Skrevet

Er ikke det samme tråden som hyllebærsafta? Fantastisk tråd! :D

Skrevet

Hehe... jo! Og sånt syns jeg det er lov å le av. Fins jo ikke rot i virkeligheten. :)

Skrevet

HAHAHA! ler så jeg tisser på meg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...