Lykkemamma Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Har noen av dere erfaringer med akta graco logico s hp bilstol? Jeg finner ikke så mye informasjon om denne på nett. Babybutikken her jeg bor har kampanje på denne i morgen til kr 1500,- inkludert basen. Jeg synes det hørtes veldig billig ut, og blir derfor litt skeptisk. Vil jo at "magetrollet" skal være trygg i bilen når h*n kommer til verden.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Vi hadde det setet til minstemann,det er helt supert!! Elsker at det kan klikkes på plass,veier lite og er enkelt å sette inn i bilen
ambumamma Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Det er nok billig til å være i norge, men i sverige selges de for 1398 med base Vi hadde den til førstemann, venninna mi har lånt den til sin, og nå skal andremann her ha den. Vi er knallfornøyd Barnet sitter veldig stødig i den, har god støtte rundt hodet nakke, og den er utrolig enkel å feste. Liker den mye bedre en den til maxi cosi. Den er nok litt tyngre å bære på, men det er jo derfor man har vogner ) Jeg hadde ikke vært i tvil!!!
mamma til lillingen Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Vi har kjøpt denne type stol, den var på tilbud til 2000,- inkl base og trille. Fikk anbefalt den av noen vi kjenner som har sånn og som er veldig fornøyd. Den kom på andreplass i en test av bilstoler i 2008. Trenger ikke koste skjorta selv om det er god kvalitet.
har4barn Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Vi har denne og er kjempefornøyde! Den ligger i garasjen og venter på lillebror:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Vi har også kjøpt dette setet. Gleder meg til å få brukt det Genialt at det finns et godt og trygt sete som ikke koster maaange tusen. Acta Graco er i sverige sånn som besafe er her. Trygt og bra. Jeg stoler på det setet iallfall
2jenter_og_babygutt<3 Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Jeg har vært kjempe fornøyd med den. Syns den er helt super, god med plass og støtte. Litt vedmodig at vi må selge våres nå, men vi prøver oss på neste størrelse fra Graco;)
Gutt 08 Jente11 Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Absolutt å anbefale! Om du bare er påpasselig med å motere setet rett, så er det et veldig godt og trygt sete! Vi var veldig fornøyd sist. Lett å ta ut og inn og veldig god solbeskyttelse som du lett regulerer. (Kan reguleres fra framsetet) Eneste er at setet er litt tungt, så vi har investert i ei graco-trille denne gangen som setet kan festes på
Lykkemamma Skrevet 23. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2010 Takk for alle svar. Jeg tror vi går for dette setet. De hadde ikke fått det inn ennå på butikken, men ble lovet at jeg skulle bli oppringt når det kom. Kjekkt å kunne spare litt penger. Hadde egentlig regna med å måtte bruke 3000-4000kr på barnesete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå