Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Hentet fra hunde-prutetråden: "Om du ikke har råd til engassum på over 3000: Ikke kjøp hund. Om du ikke er villig til å betale mer enn 3000 for en hund: Gjerrig, ikke kjøp hund. Om du ikke vil kjøpe en hun til prisen hunden koster virker det som du bare vil ha en hund for å ha en hund og ikke helt forstår hordan dette funker. Du virker som typen som blir lei av hunden etter et par år. En hun er et familiemedlem i mange år, og er du en av de som tenker sånn IKKE kjøp hund, og da bude du heller ikke ha barn." IKKE FÅ BARN, FOR GUDS SKYLD!!! Hahaha!!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Jepps! Her hadde DU virkelig dagens dummeste innlegg, HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Jeg har katt, jeg... fikk den helt gratis. Han lever livets herlige og glade dager, med vaksine hvert år, ormekur 2-4 ganger i året, Chipmerket og kastrert Med innedo, mat- og vannskål, leker og alt. Kos får han også, og kommer til å bo hos oss til han blir avlivet pga sykdom eller alderdom. Og som sagt - han var gratis.... Skulle vel ikke hatt barn jeg, som skaffer meg dyr gratis.... hahahahaha
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Dagens dummeste dib-innlegg: http://www.dinbaby.com/forum/thread/142591998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå