Gå til innhold

Hvis dere fikk velge..


Anbefalte innlegg

Skrevet

ville dere født en 4,5 kg baby med 34 cm hodeomkrets eller en 3 kg baby meg 37 cm hodeomkrets??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal selvfølgelig stå med og ikke meg...

Skrevet

Selvfølgelig babyen med minst hode

Skrevet

Ett merkelig spørsmål, men om jeg fikk velge hadde jeg valgt den på 4,5 kg og 34cm hodeomkrets.

Skrevet

Eg har fødd to barn på 4,5 kg. Begge var 37 cm rundt hovudet og det var kjappe og greie fødslar begge to.

 

Om eg kunne velge hadde eg gjerne prøvd meg på ein 3-kilos baby neste gong berre fordi det hadde vore morsomt å prøve å ha *liten* baby ein gong.

Skrevet

Syns det var for jævlig å føde min på 3.6 og 37 i hode, så jeg velger rett og slett bort begge.

Skrevet

Jeg har født en på 3,5kg med 37cm hodeomkrets og det var en veldig fin fødsel. Passe lang og selvfølgelig intenst vond en periode, men veldig fin likevel. En 4,5kg baby har jeg ikke prøvd å føde, men det sies jo at hodeomkretsen er det viktigste, så jeg kunne tatt begge fødselene:-)

Skrevet

Jenta mi var 3700 og 37 rundt hodet, og hun var ikke så vond å føde når hun først greide å komme seg ut:)

Skrevet

Den med minst hodeomkrets, så hadde jeg kanskje spart noen sting:-)

Skrevet

34 rundt hodet takk! Min var 39 og 4,4 kg...

Skrevet

Min var 37 cm rundt hodet og veide 3,7 kg. Lett og grei fødsel. Revnet ikke.

 

Så jeg tar gjerne en på 4,5 kg og med 37 cm rundt hodet neste gang! :-)

Skrevet

Venninna mi fødte en gutt med hodeomkrets 36 cm i setefødsel, dvs at begge beina kom ut på siden av hodet til barnet, føttene lå oppe ved ørene. Da kan man jo bare gjette hva den omkretsen ble for noe...

 

Hun synes forresten fortsatt det er verre å gå til tannlegen enn å føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...