Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Jeg sover alltid med pysj,en tynn nattkjole på sommeren,og silke-pysjbukse og singlet på vinteren. Sov alltid naken før,men etter en brann hvor jeg måtte løpe ut i bare messingen i 15 minus,sluttet jeg med det;)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Takler ikke ha noe på, men har måttet venne meg til å ha truse m innlegg på nå som jeg er gravid. Brenner det satser jeg på at jeg rekker å hive på meg morgenkåpa som henger ved sengen. Kanskje kaste dynene ut vinduet også.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Sover i ei stor myk bestatruse uten sømmer til samboerns store skrekk!!) Men den er så deeeiliiig!!!)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Ingenting, truse eller en kort thigts. Tenker på brann jeg også, så passer på at det ligger noe ved siden av sengen jeg kan grabbe med meg. Morgenkåpe hadde jeg ikke tatt sjansen på om det brenner, lett at flagrende tøy kan ta fyr.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Sover i senga om natta. Det er det beste
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Enten naken,eller med truse,om jeg må..Da helst en stor god en:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 uten noe på, synes det er det mest begahgelige.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 lang, ettersittende singlet og heldekkende truse;-D før jeg ble mamma sov jeg alltid naken, men måtte endre vane med all nattevåken. nå føler jeg meg aaaaltfor naken uten klær, og får ikke sove.....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå