Gå til innhold

Påkledning av 2åring på kalde dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tynt ullundertøy + tynne ullsokker. Strikkasokker. Strikka sett utenpå, og tynn hel ulldress. Også vanlig vinterdress ytterst. Lue og votter selvfølgelig. Ok på dager hvor det er -15-20 grader?

Og samme, bortsettfra strikka settet på dager fra -5-10 grader?

Hva tror dere?

JA, jeg er fortsatt usikker på om jeg kler han godt nok!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut det, muligens i meste laget. Jeg tror jeg hadde droppet strikkesokkene, må vel bli litt trangt i skoen slik det blir liten plass til varmt luftlag.

Skrevet

hvis du har en god vinterdress vil jeg tro det holder med to lag ull under.... En to åring er ganske aktiv.

Enig med hun over...for mye nedi skoa gjør det trangt og da fryser foten.

Skrevet

jeg ville også hatt tynne ullsokker + ekstra ullsokker i vinterskoa, men pass på at det er plass til det!

Skrevet

Min 3-åring pleier å ha på seg fora ull innerst, så ullfleece, så trolldress. Den er fora med en deilig ulldress, så da holder han seg god og varm:) Han har på seg ullsokker, og har Sorel-sko utenpå. Der er gode ullstrømper inni skoa, og de er fantastisk gode både for voksne og barn!

Det er alltid vanskelig dette.. De er aktive, men setter seg jo ned og leker også...

Skrevet

Ser ikke ut som at jeg har bommet heeelt da :) Godt å høre!

HI

Skrevet

Her kler jeg jenta vår på et og et halvt med ull innerst og fleece utenpå også dressen. Er det riktig kaldt har jeg en tynn genser utenfor fleecen og.

Skrevet

høres ut som det er et lag for mye.tynn ullklær innerst og så tykk hjemmestrikka utenpå,så en god vinterdress.husk at de er aktive,og det er IKKE godt å bli kokt heller!

hva med å kjøpe tykkere ullsokker?janus har noen som er tykkk ullfrotte,da slipper man to lag sokker på for det kan som sagt tidligere bli for trangt,og da blir man kald...

så en god lue med hals og tykke votter,samt kuldekrem!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...