Gå til innhold

Ultralyd 19 + 4


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som ikke har fått time før de er i uke 20? Beg. å bli rimelig utålmodig her nå, og det virker som om alle andre har vært allerede...

 

 

Ikke kjenner jeg spark heller men har kjent litt bobling, mens det virker som om "alle" her inne kjenner spark også. Noen som er like langt som meg og som ikke kjenner spark?

 

Disse sidene er virkelig både til glede og besvær... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal også på ultralyd når jeg er 19+4. Venter og venter og venter..;p Men nå er det bare 4 dager til jeg skal :)

 

Kjenner spark nå, men er andregangs. Da jeg var gravid med lillemor kjente jeg ikke spark før i uke 19 eller 20. Klarer ikke helt å huske, men det var etter ultralyd og det var i uke 19 en gang.

 

Er mange førstegangs som ikke kjenner spark så tidlig. Kan jo også være at du har morkaken på fremsiden, da vil den ta av for sparkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 19+6 når jeg var på ultralyd i første graviditeten min. Ble flyttet en dag frem så ble vel egentlig 19+5 da.

Denne gang er jeg 18+4 når jeg skal, kommende fredag.

 

Jeg kjenner heller ikke særlig med liv, kjenner noe, men syns det er vanskelig å vite om det er det jeg kjenner.

Hadde det helt likt forrige gang. Men da skjønte jeg det mer etter å ha vært på ul, for da så jeg at babyen sparket, og visste hva det var jeg kjente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde time i veke 19, men det "vart" plutseleg veke 20 likevel då jordmor satte meg fram med heile ti dagar!

 

Eg kjente aldri bobling, kiling, sommerfuglvingeslag og alt dette som folk snakkar om - det gjekk rett på små spark, så eg trudde først at det ikkje var babyen, fordi eg forventa jo ei heilt anna kjensle. Trur det der er forskjellig for alle...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...