Gå til innhold

Prøver så godt jeg kan men :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg orker mer jeg.

Bor med en mann som har en datter fra tilligere ekteskap,Hun forlot han for en annen mann da de ikke hadde de så bra sammen de siste årene før de skilte seg..

De har en nydelig datter sammen som er jeg så glad i!!

Jeg har sagt til mannen at han bare må si fira om han vil reise bort med dattern alene eller dra alene på fritidsaktiviteter,kamper/tilbringe kvalitetstid alene med henne osv.

Legger alltid opp helgene hun er her for henne,kjøper ting hun trenger som jeg vet er dyrt for moren hennes og noen småting som et blad i helgene og kanskje en liten leke hvis vi er på senteret hvis det passer seg sånn(ikke slik at vi drar på sentert for å dra i lekebutikken med henne,men hender jo)

Kjøpte ulltøy og to delt dress til henne på fredag for nesten 3800.Jeg ba mannen om å ringe henne i dag og høre om hun ville at jeg skulle kjøpe vintersko til henne,siden jeg vet hun må ha vært år.

Da gikk det en halv time så ringte hun å skjelte meg ut.Uff,vi har hatt en god tone de gangene vi har snakket sammen.Jeg har prøvd å holde meg litt i bagrunnen når det har passet seg også.Sagt ja til alt hun har spurt meg om,kjøpt det hun ikke har råd til selv og alltid hatt henne utenfor samværsavtalene,tatt henne med til frisøren når hun ønsker det osv.Vi har ingen andre barn så hun kommer alltid først.

Hun var sint for at jeg ikke hadde kjøpt vintersko når jeg kjøpte dress og ulltøy,jeg burde vite at hun trengte sko til klærne.Prøvde å si at jeg ville høre om det var noe spesielt jeg ville jeg skulle kjøpe(for hun ville velge hva hun skulle ha av merke osv av yttertøy og sko tilligere),men hun bare kjefta å la på :S

Uff..Jeg føler at hun hater meg unasett hva jeg gjør eller ikke gjør.

Er vel det beste for alle parter at jeg flytter ut.

Måtte bare blåse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dørmatte!

Jeg hadde aldri latt meg behandle på den måten, jeg hadde tatt igjen og sagt henne noen sanningens ord om hvordan jeg ikke TRENGTE å kjøpe noe som helst.

Skrevet

Ja, flytt ut du. For all del la x'en til mannen din ødelegge forholdet deres!! :-)

Skrevet

Ja det er vel det jeg er..Bare synes det er så utrivelig at det skal være krangling i tanke på dattern hans og vi selvfølgelig at hun skal ha det mest nødvendigste.

Skrevet

Dere har alltid hatt en god tone, men nå orker du ikke mer fordi hun kjeftet på deg EN gang??????

Du fremstiller deg selv som den ultimate stemor (og kanskje er du også det:)), men har du tenkt på hvordan du virker på biomor. Dum omtaler henne faktisk i en litt nedlatende tone mens du samtidig opphøyer deg selv....

Hvorfor er det du som kjøper alt til stbarnet? Hvorfor er ikke i det minste pappa'n MED på dette.? Du ber pappa'n om å ringe biomor ofr å høre hvilke sko du skal kjøpe?? Hvorfor kan ikke pappa'n ringe og spørre om han skal kjøpe sko og i tilfelle hvilke??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...