ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Til dere som pumper;o) Hva er dere mest fornøyd med- elektrisk eller manuell? Og hvorfor/ hvorfor ikke? OOOOg hvor ofte? oppbevarer dere det rett på flaske og setter det i kjøleskapet? For det kan vare i 3-5 dager i kjøleskap. Eller i en tett beholder? Jeg bruker dr browns flasker. takk for svar mine medsøstre ;D
lille sprelle Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Uten tvil å ha elektrisk. Når du virkelig trenger å pumpe, så orker du ikke å sitte å klemme inn belgen. Jeg pumpet til hvert måltid i 5 mnd pga liten/svak baby. oppbevarte rett på flasken jeg pumpet til. og satt den i kjøleskapet. Hadde et fast system i kjøleskapet (innerst er eldst) Flaske med kork blir ganske så tett. Du kjøper rett og slett bare vanlige flasker i tillegg og bruker dr. brown-innlegget i dem. det er jo lettere å koke et par slike enn nye flasker hele tiden. Lykke til!
Bubba75 Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Definitivt elektrisk! Jeg hadde veldig lite melk, og med manuell fikk jeg bare såvidt ut noen dråper, og produksjonen sank istedetfor å øke når jeg pumpet 12 ganger i døgnet.
Mille med to rosa Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Eletrisk uten tvil!! Kastet håndpumpen i fustrasjon, vil ikke se den igjen heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå