Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Åh, nå ble jeg glad. Fryktet det var utsolgt. Har prøvd å få med meg når de legges ut, men gikk tydeligvis glipp av det. Leste plutselig i nettavisen at det var utsolgt. Gikk inn på billettservice og prøvde alle datoer, og vips fikk jeg to billetter på de nest beste setene. Gleder meg sååå fælt til å gi de til sambo i julegave. Ganske sikker på at han ikke har fått med seg at det ble lagt ut nå, og han er blakk, så han kan ikke ha fått kjøpt seg selv. Nå er bare den store utfordringen - holde kjeft frem til jul. ÅÅåååå, dette blir vanskelig!!! Var forresten et par ledige (fredag kl 17 (bronsjebilletter) og søndag kl 12 (sølvbilletter)) når jeg prøvde. Er jo verdt et forsøk om flere har gått glipp av dette. Ellers legges det ut noen fler i morgen tidlig.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Kjekt! Jeg forsøkte også å få til min mann, men ville ha gullbilletter, og de ble utsolgt på få minutter. Jeg satt faktisk klar kl. 9 den morgenen de ble lagt ut.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Det er jo ekstraforestillinger nå, og enda mange ledig både på sølv og bronse til flere av dagene.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Verden beste julegave:) Fikk tak i to gullbilletter til mannen min,han kommer til å bli sååå happy!Men problemet er jo å ikke røpe noe før julaften da! Var du påmeldt til forsalget?Tror alle gullbillettene gikk da,var i allefall veldig få igjen da jeg bestilte forrrige mandag kl 09.03.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Mannen min får to gullbilletter:)Han kommer til å bli sååå happy!Men det er utrolig vanskelig å holde kjeft!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Du kan da umulig ha bestilt 09.03 forrige mandag da forsalget ble utsatt til kl 12...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå