Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Når er man høy gravid? Når er man fødeklar? -er det når DU selv føler du er det, eller går det på x antall dager du har igjen? Eventuelt når er disse merkedagene? Hilsen undrende meg, med 20 dager igjen til termin;)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Du er nå høygravid, og om en ukes tid er du også fødeklar
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Høygravid: 40 dager igjen Fødeklar: 20 dager igjen Så gratulerer! Du er fødeklar, snuppa!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå