frk.velandre Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 helst litt "avlange" hjerter... Ser for meg på størrelsen, 15-20 cm. til å henge i vinduene mine til jul. noen som vet hvor de har dette? trenger ikke være filt, kan være ull også...
Bubba75 Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Sy dem selv. Det er superenkelt! Kjøp det stoffet du ønsker (på Panduro har de mye fin ullfilt nå). Brett stoffet med retten inn, og klipp ut både for- og baksiden samtidig. Sy på vranga. La det være igjen en liten åpning til å stappe inn stuffingen og sy igjen for hånd. Sy på perler, bånd eller hva du måtte ønske. Ganske fint med blondebånd i sømmen f.eks. Litt pjuklete å legge blondebondet på ordentlig, men det går om man bruker litt tid. Husk at det er det som inni når du syr, som kommer på utsiden til slutt.
frk.velandre Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2010 god ide:) har ikke panduro eller hobbybutikk her jeg bor,så tar det litt langt tid å bestille på nett. hmmm men får dem jo slik jeg ser dem for meg i hodet mitt da...
Bubba75 Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Det fins kanskje en stoffbutikk/sybutikk der du bor. Hender at de har bånd og slik på fotobutikker og. Ellers så kan jo hjerter bli fine av noe retrostoff. Eller en ullgenser som er ødelagt. Vask den litt tøft i maskin så den tover seg.Kan bli skikkelig stilig det! Kan hende de har sånt og. Jeg er ikke veldig flink til å sy, men har lært meg å sy votter i ullfilt. Masse fine måter å pynte med bånd, blonder og perler. Hjerter blir jo litt av det samme, men enklere å sy sammen. Lykke til!! Nå fikk jeg lyst til å sy hjerter og
lykke74 med 3 små Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Varene fra panduro nettbutikk pleier å komme i løpet av en liten uke. Det er også mulig å bestille hurtiglevering, da sendes varene allerede samme dag eller dagen etter - koster 75 kr det da.
frk.velandre Skrevet 22. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2010 Bubba nå ble jeg skikkelig inspirert:) skal lete rundt i ting å gång:))) Lykke 74, takk,da rekker jeg det før 1 des!
MsMoneyPenny Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Blir faktisk også veldig fint om du syr på utsida, gjerne med litt tjukkere tråd (broderingsgarn) i kontrastfarge. Fine kanpper, perler, bånd, blonder kan brukes som pynt. Lykke til:)
frk.velandre Skrevet 22. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2010 Takk før tipset:) Tror jeg prøver litt av hvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå