Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Hvor lenge hadde dere klart å venta, med å teste, dersom TR ikke kom???
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Hva mener du med å "vente"? Hva er det for noe? 9dpo og jeg sitter å nistirrer på en test allerede
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Har ikke lyst til å "kaste bort" penger på negative tester... Så tenkte jeg skulle evt. vente litt med å teste... Venter ikke TR før søndag... Så kanskje jeg hadde klart å vente 1 uke, dersom TR ikke kommer :-P Hehe... Er såååå spent:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Jeg venter TR på onsdag og har en test som 'brenner' i skapet på badet.. Får se hvor lenge jeg klarer å vente. Har du noen symptomer? Jeg er sykt trøtt for tida..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Ømme pupper/brystvorter, soppinfeksjon i underlivet, litt trøtt, og litt mer sulten enn vanlig... Noen som tror at jeg er gravid???:-P INGEN kommentarer med: "bare å teste" (SKAL vente litt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå