Gå til innhold

Er forferdelig lei nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Tenkte jeg kunne lufte tankene mine her inne..

har bodd i en liiiiiiiiiiiiiiiten by nå i ca 4 mnd sammen med samboeren min. Jeg sa opp en knalljobb i en stor by for å flytte hit til han..Her får jeg IKKE jobb! har søkt å lett å er utrolig lei av hele greia. Har ingen venner her heller. Nå tenker jeg rett å slett på å pakke tingene mine å dra fra han. Problemet er at jeg er gravid(4 uker)... Har det greit sammen med han, og vil egentlig ikke forlate han, men det at jeg ikke har en omgangskrets eller inntekt gjør at alt bare er dritt uansett.

Aller helst vil jeg flytte til en større by. noe som vil si minst 2 timer herfra. Kan jeg bare gjøre det selv om jeg er gravid? jeg tenker på farens rett osv. ønsker ikke å ta abort da jeg allerede har mistet 3 ganger.

sitter inne i huset dag ut og dag inn og den eneste vennen jeg har er hunden min. kan love dere at jeg har grått en del.

Noen som har noen råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan flytte hvor du vil, men det høres jo ut som en god idé å drøfte livssituasjonen deres med din samboer. Kanskje kan dere flytte et annet sted sammen, f.eks.

Forøvrig synes jeg fire måneder er ganske kort tid på et nytt sted før du kaster inn håndkleet og erklærer at du er viggo venneløs og aldri vil få jobb.

Skrevet

nå har jeg jobbet dag og natt siden vgs, og har vært vant til å ha venner rundt meg. er forferdelig tungt når jeg ikke har verken det ene eller det andre. vet at det er en del som trives godt med å være hjemme, men guuuuud så ubrukelig jeg føler meg:-O

har diskutert det med han et par ganger, men han er så og si fastgrodd her, så vil han helst ikke dra noen steder siden vi skal ha barn. Vil være nær familien sin sier han og det forstår jeg. Familien hans blir ikke å godta at jeg skal få han til å flytte etter så "kort" tid sammen. har vært sammen i 7 mnd. han sier og at om han skal selge hus og hjem for meg så må jeg være 100% sikker på at vi skal være sammen resten av livet.. det er jo ingen som helst garanti for at man blir det.

har prøvd å snakke med mamma om dette, men jeg kan liksom ikke si at jeg er gravid ennå føler jeg...

Skrevet

Hvis han ikke vil flytte,nå alt,så kan dere ha et lite problem ja. Men det viktigste er at du snakker med han om dette.

Skrevet

ja han vet hva jeg føler. Kommer til å gi det en sjangs da, kan jo hende jeg trives alikavel:-) man blir jo så negativ når man mistrives.

Skrevet

Om det er han du vil ha, så bli! Du vil få venner, når babyen blir født er det enda lettere å møte andre. PÅ barsel treff, helsestasjon eller i parken.

jeg kommer selv fra en liten bygd, å jeg forstår at det ikke alltid er så lett for nyinnflyttere å komme innpå bygdefolke. Men, hold ut. Oppsøk naboene, damene til kompisene hans inviter på kaffe og by av deg selv uten at det virker for mye. Bygdefolk liker gjerne folk som er sympatiske, folk som ikke skryer for mye av seg selv på en måte. Hvis interesse for hans familie og hans liv, dette kan jo også hende skal bli ditt og deres barns liv fremover!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...