Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Snakker da om menn som nesten ringer håndtverkeren for å få slått i en spiker eller skifte en sikring. Synes det er vanvittig lite mandig!! Min venninne er gift med en sånn, en litt sær musikertype som aldri har tatt i en hammer. Grøss og gru... Bare meg som får frysninger av sånne menn?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Hahaha.. ble du inspirert av Handy Manny på PlayHouse Disney?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Neeei, hva er det? Har jeg gått glipp av noe? HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Herregud. for noen sære kriterier i valg av mann. Her i huset klarer mannen å skifte sikring, men hvis det er noe større som skal fikses spør jeg noen som kan det eller har utdannelse til det. riskiere ikke noe for å ha en handy mann.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Hehe, er helt enig. Hjelpeløse mannfolk som skal ha bilen på verksted når lyspæra skal skiftes eller ringer snekker for å feste en list: *grøss*
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Hos oss er det motsatt. Vi bare ler av disse "handy"-mennene som hele tida flyr rundt med verktøyet sitt og skal fikse både det ene og det andre. Selv liker vi å bruke fritida på andre ting, og betaler heller profesjonelle for å få ting gjort.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 For ikke å snakke om kjerringer som lider av tillært hjelpeløshet.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Er MYE som kommer forann i kriterie når jeg ser for meg hva slags mann hadde vært en god ektemann for meg, men jeg setter jo pris på at mannen min greier å sette sammen møbler og skifte sikringer og slikt. Men hadde han ikke det hadde det sikkert gått bra, det også.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Hva med å lære seg å slå inn en spiker, eller skifte en sikring, selv, så slipper du å bry deg om potensielle menn kan det eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Og det skriver du uten å vite noe om meg:) Den gang da jeg var sammen med en slik en måtte jeg gjøre ALT: husarbeid, barnestell osv for det var jo damejobb, men jeg måtte stå for skifte av dekk/pærer osv på bilen, oppussing helt uten hjelp, han satt med ungen vår en time i mørket før jeg kom hjem og måtte skifte sikring osv. Ikke mye hjelpeløs, og i motsetning til mesteparten av noldulsene her inne vil jeg ha en mann som bidrar med noe. Så vær frekk et annet sted fitte!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 jeg mener noe må vertfall mannfolk kunne, fks sette sammen møbler. og vertfall ikea møbler. kunne skifte enkelte ting på bilen om det blir ødelagt, fikse andre småting i huset. Vertfall må kunne ting som er så enkelt som til og med jeg som kvinne kan. xen min kunne ikke en gang skifte dynamoen på bilen sin... jeg holdt på og dø av latter da han sa det, til og med jeg kan skifte en dynamo på bilen, og på den tiden der var jeg 17 år gammel og jeg har ikke intresse i bil og skruing på bil, men ville lære litt enkle ting av min far slik at jeg kunne gjøre noe selv om jeg skulle trenge når jeg fikk min egen bil, skifte viftereim,lyspære,dynamo,dekk.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Min mann er handy, MEN er det snakk om store ting som skal bli gjort (legge nytt tak o.l) så får han andre til å gjøre det. Med hans begrunnelse; jeg har råd til det! Ska itj stå på penga, nei... Hehe..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 15:39, lenge siden du fikk deg noe, eller er du bare ute av stand til å lese, din tosk? Du må da ikke innbille deg at enhver mening her inne er direkte myntet på deg, selv om du stod for hovedinnlegget. Mitt innlegg var faktisk ment generelt mot en viss type kvinner, ikke nødvendigvis deg. Dessuten: se til å klapp igjen kjeften din hvis du ikke tåler den typen innlegg, når vi ser hva slags tåpeligheter du selv er i stand til å skrive som HI.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 En spiker klarer jeg da å slå inn selv!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #15 Skrevet 22. november 2010 sånne folk som absolutt skal fikse alt sjøl, har som regel lite i toppen
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #16 Skrevet 22. november 2010 For å presisere litt da, jeg mener ikke at alle menn skal kunne legge tak og skifte bad bare for å nevne noen ting som det ville vært uansvarlig å ikke ha utdannede fagfolk til å gjøre. Mer de små tinene i hverdagen som sikringsskift, dekkskift o.l. hi
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #17 Skrevet 22. november 2010 Jeg driter vel i hva du måtte synes om det. Selv er jeg såpass selvhjulpen at jeg ikke er avhengig av at mannen min skal være så praktisk anlagt. Til gjengjeld har vi så god økonomi at vi om nødvendig kan slå opp i Gule sider og tilkalle hjelp fra profesjonelle.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #18 Skrevet 22. november 2010 15.39 er IKKE HI!!! hilsen HI ;O)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #19 Skrevet 22. november 2010 Sikringsskift? Altså inne i sikringsskapet? Har du ikke hørt om automatsikring? Er vel snart ikke lov med noe annet?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #20 Skrevet 22. november 2010 thi hi, her var det mange hissige damer som vil forsvare sine uhandy menn... gøy!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #21 Skrevet 22. november 2010 Kan jo fikse ganske mye selv da! Jeg viste faktisk ikke om min var handy eller ikke før det var gått noen år... Som studenter er det lite som pusses opp for å si det slik. Men jeg var heldig, han er svært så dyktig, selv om oppussing kan gå litt tregt... men han har tatt hele huset :-) -Til barnehagens store glede er han også svært så flink med gravemaskina! Hvis ikke hadde de sikkert ikke hatt lekeapparater der ennå. Anonym 15:33. skjønner dere har gammel bil! Lyspærer på nye biler er dessverre ikke noe man skifter selv.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #22 Skrevet 22. november 2010 Da sender jeg en beklagelse til HI.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #23 Skrevet 22. november 2010 Jeg er enig med deg Hi. For meg er menn som ikke er handy lite tiltrekkende. Kanskje fordi jeg vokste opp med en far som fikset alt selv og gjorde grundig arbeid. For meg er det veldig mandig og trygt når en mann både kan pusse opp, fikse bilen, vaskemaskinen, mure osv. Men samtidig ha andre gode egenskaper som menneske selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #24 Skrevet 22. november 2010 Det er da praktisk å ha en mann som kan fikse litt i huset, men det gir ikke så mye annet. Jeg vil heller ha en intelligent og velutdannet mann med god jobb som deler mine interesser og som jeg kan ha gode og givende samtaler med. Om det fører til at han må ringe en håndverker når noe skal gjøres er det vel verdt det (skjønt mannen min er både velutdannet og har en høystatusjobb og er fullt i stand til å pusse opp hele huset, fikse på dataen eller hva det skal være). En ren handyman er oppskrytt, jeg tar hjerne over hendighet any day.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #25 Skrevet 22. november 2010 Jeg er fullstendig enig med deg!! Jeg liker virkelig at min mann kan fixe bilen,sette inn nye vinduer i huset, flise badet osv... Liker ikke menn som ikke vet bak-frem på en hammer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå