juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Juhu!! Dette har jeg gledet meg sånn til, Og har liksom føltes så fjernt og langt bort, men endelig altså!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Er det ikke 32 dager igjen, eller noe sånt, til jul??
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2010 Det er det sikkert, jeg teller ned til når lillen kommer og skrev inn på 2 tri, og så ikke før etter jeg hadde publisert det at det havnet på anonym forum gitt.. I dag syntes jeg denne siden hopper veldig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå