mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Han begynte sånn smått når han var rundt 3 uker å snufse litt. og rundt 5-6ukers alder starta han med hoste. Nå er han 10 uker og hoster fortsatt, er litt tett i nesa, men snørrer ikke så mye lenger. Han begynner gjerne å hoste når han griner og spiser. men innimellom utover det også. Leser at forkjølelse skal gi seg etter ca 1 uke, og han har jo holdt på i ca 7 uker, og hosten blir ikke bedre. Han har ikke feber og har heller ikke hatt det. Han er veldig trøtt og sover veldig mye, men har inntrykk av at det er normalt i den alderen. Skal på helsestasjonene 1 desember for å måle hode omkrets og tenkte jeg kunne spør om legen har mulighet til å lytte på han da. Men burde jeg kontakte fastlegen/helsestasjonen tidligere?
Sweet Amber Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Jeg ville nok heller ha ringt fastlegen i dag i stedet for å ta det på helsestasjonen. Ikke alt de har mulighet til å hjelpe deg med alt av prøver der:) God bedring ønskes til gutten din:)
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2010 da skal jeg ringe legen i morra tidlig. er for seint å ringe nå. og er ikki "syk nok" for legevakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå