Gå til innhold

Tips angående julekort?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil være litt oppfinnsom når det gjelder julekort, og ikke bare legge mini på et lammeskinn på gulvet med nissedrakten på liksom...

Hva har dere gjort?:-) Noen oppfinnsomme idèer ute å går?:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du noen som har sauer eller hest? Så kunne du tatt bilde med de på og med nisselue på og rosa kinn ute, f.eks ta med et fuglenek og holde i så dyra spiser på...

Skrevet

Vi har aldri brukt sånn typiske nisselue-på-babyen type kort, syns det blir litt kleint (men så synes jeg også at familieportretter er kleint).

Bruk et bra blinkskudd som dere har tatt tidligere på året. Kanskje ikke syden-bilder, men det meste går. Eller ta en tur i skogen og ta en skikkelig foto-seanse der dere tuller og flirer masse, titter gjennom greiner, osv. Zoom inn og knips ivei (dere må ha godt lys og et habilt kamera da). Photo-shop det eller i det minste beskjær det, så forstyrrende elementer forsvinner.

Mye gøyere å se sine kjente og kjære i et 'ekte' bilde, enn et oppkonstruert, posert nissebilde!

Skrevet

Vi pleier å ta bilder i skogen eller ved bekken, blir fine naturlige bilder av det...sammen med hundene.

Skrevet

jeg tok av gutten vår da han lå på magen på et sauseskinn med hvit bakgrunn. han var naken og hadde bare nisselue på seg. han smilte som en helt så de ble kjempefine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...