Gå til innhold

Føler meg så slem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har verdens snilleste mann...

Har slanket meg 60 kilo og funnet igjen til meg selv føler jeg. MEN, nå vil jeg oppleve verden og leve for meg selv. Føler meg som en kjempeegoist som føler det slik. Ønsker å være "fri som fuglen". Hater at jeg tenker slike tanker!!!!!!!!!!!!!!!!!Har opplevd lite når det gjelder forhold til andre menn. Mannen min er den eneste jeg har vært sammen med(sammen i 11 år). Har 2 barn sammen og er gift. Vi blir sett på som det"perfekte" paret utad.

Føler jeg er inne i en panikkalder hvor jeg vil være fri og frank.

Mannen min vet ikke overhodet at jeg ar slike tanker!!Og akter heller ikke å fortelle ham om det. Tenkte jeg skulle bruke tiden til hjelp, se om det går over.. Har ikke hatt slike tanker før. Føler meg slem og egoistisk...snufs

Normalt???Vil det gå over? Hva gjør jeg?

Forteller jeg hva jeg føler til mannen min kommer han til å falle dønn sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke alene om slike tanker....

Skrevet

Typisk oppførsel på tjukkiser som plutselig er helt normale.

Der har partnerene vært gode i tykke tider og så når man plutselig får noen stakkarslige tilbakemeldinger så er det springmus på tur.

Gud fader jeg er lei av å se det mønsteret.

Et forhold skal vare i tykt og tynt, bokstavelig talt!

Skrevet

Off for en klisjè.

Stakkar mannen din.Ja, du er slem.

Skrevet

Hehe, du kan da ikke bestemme hvor lenge andres forhold skal vare 14:37.

Et forhold skal vare så lenge begge parter har lyst til det!!

Skrevet

Hadde søren meg blitt fobanna om jeg hadde viet livet mitt til en kraftig overvektig person som ingen snudde seg etter.

For så å bli dumpet når personen straks var "tilbake til seg selv".

Hadde jeg visst det hadde jeg dumpet vedkommende selv når ingen andre ville ha henne.

Skrevet

Nok en gang lurer jeg på hvilke personer som svarer her? 14-åringer?

HI: Jeg er også i en slik periode nå. De siste tre årene har vi levd ganske isolert. Nå har vi flyttet og jeg har fått smake på litt frihet (dvs venner å gå ut sammen med etc). Og jeg vil bare ha mer, mer. Fantaserer om hvor deilig det hadde vært å ha barna bare annenhver uke ;) Kunne bruke annenhver helg til hva jeg vil etc, etc.

Jeg skjønner deg godt jeg! Jeg føler meg også grusomt slem, og håper at jeg med tiden skal slå meg til ro med samboeren igen. I mellomtiden kommer jeg ikke til å fortelle hva jeg føler. Han hadde blitt knust... Iblant ønsker jeg nesten at han kunne forelske seg i en annen å gå fra meg, så hadde jeg sluppet å være den slemme..

Skrevet

Jeg synes ikke du er slem og dette er normalt, men jeg tror ganske sikkert at du vil trege resten av livet vist du går...... SERIØST dette går over, og tro meg ikke alle menn er like snille.....

Skrevet

"Deilig det hadde vært å ha bare ha barna annenhver uke:-)"

WTF??

Hvordan kan en mor ønske å slippe barna sine annenhver uke?

Forstår ikke..

Skrevet

Men er du sikker på at dette er så dumt da? Bare ikke bland følelser til mannen din inn i din lille krise, det trenger du ikke.

Men reis, lev, dra på dans, både med og uten ham!

Skrevet

Hadde en mann vært sammen med meg bare pga. medlidenhet så ville jeg selvsagt tuppa ham ut om/når jeg kunne fått meg noen bedre. Selvsagt!!

Skrevet

HI

Blir rett og slett uvel av noen av varene her inne...

Takker for de seriøse svarene:-)

Jeg har IKKE tenkt til å gå fra han. Det blir i så fall leeenge til. Hvis jeg føler det slik om et års tid igjen, så vil jeg vurdere det.

Det som er så ille, er at jeg har så teite tanker om å være "fri"..Derfor føler jeg meg slem.

Jeg var ikke så overvektig da vi ble sammen med han. Jeg ar lagt på meg med årene og et par fødsler. Har vel vært litt deprimert kanskje. Men, har ikke visst for hva. Har vært heldig med menn faktisk synes jeg var pen fordet om jeg var stor. Alltid fått komplimenter utrolig nok. Men, da var det mer at je hadde et utrolig "pent ansikt"...ja,ja. Er ikke bitter a den grunn. Vet at jeg er heldig utseendemessig, men det har IKKE gått i hue på meg.

Skrevet

15:02

HI

Tror du er inne på noe;-) Takk for tips!

Skrevet

Jeg skjønner godt hun som kunne tenkt seg ungene bare annahver uke, jeg har å tenkt den tanken mange ganger! Men da bruker jeg å tenke på annahver jul og bursdag uten dem,å slår fort tankene fra meg..

Skrevet

Hva med å finne måter å være "fri" på uten å bedra mannen din? Gå ut med venner, og flørt og nyt oppmerksomheten, men ikke vær utro.

En mann som har elsket deg mens du var overvektig, er en mann som vil elske deg når du er "gammel og grå".

Skrevet

Nei, tenk det du! At en pappa derimot syns det er okej å bare ha barna annenhver helg er heeelt ok.

Men, om jeg skal gi deg en forklaring, så tror jeg kanskje du også hadde følt slik iblant med et veldig vanskelig barn med funksjonsnedsettelse. Iblant blir mn bare så sliten og lei av alt kaos.

Skrevet

Ja, herregud for noen svar! Akkurat som overvektige skal være takknemlige og glade bare noen vil være med dem. Merkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...