Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 - Der partneren din ville se fb meldinger og stadigvekk var "nysgjerrig" på hvem du skriver meldinger med og hva dere snakker om. - Der han/hun tydelig synes det er greit å si hva du har lov til og ikke lov til. " Nei du skal ikke dra ut den helga uten meg, det ble VI enige om" - Der han/hun rettferdigjør sin oppførsel pga ting som har hendt tidligere. - Der han/hun vet å spille på dine gode og dårlige sider. - Der han/hun prøver å få deg til å få dårlig samvittighet hvis du ønsker å finne på ting med venninner ol, og ikke være hjemme den kvelden med partneren din. Det her holdt jeg ut med i fire år, grøss..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Hvorfor stoler han ikke på deg? Nei, dette hadde jeg ikke gidda, jeg har vært der, og aldri mer! Min nåværende samboer var litt på denne måten, men det fikk jeg fort slutt på. Jeg ga beskjed om at hvis han ikke stoler på meg så flytter jeg, for jeg har nulltoleranse for sånt. Jeg har ingenting å skjule, og å bli mistenkeliggjort uten å ha gjort noe er vondt!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Hvorfor stoler han ikke på deg? Nei, dette hadde jeg ikke gidda, jeg har vært der med eksen, og aldri mer! Min nåværende samboer var også litt på denne måten, men det fikk jeg fort slutt på. Jeg ga beskjed om at hvis han ikke stoler på meg så flytter jeg, for jeg har nulltoleranse for sånt. Jeg har ingenting å skjule, og å bli mistenkeliggjort uten å ha gjort noe er vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå