Gå til innhold

Til dere som har en 2 år gammel gutt :=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper dere i gave til jul?!!!! Tips mottas med stort TAKK :=D Han har så mye båter, biler, fly og transportleker ;-) Må finne på noe annet ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha er som blir 3 år i mars. Lurer faktisk på det samme. Han har også en storebror som er nå 6 år. Så de har jo masse biler og andre leker. Og klær trenger han heller ikke. Tips mottas ja

Skrevet

På hans ønskeliste har vi skrevet:

Akebrett med ratt

Barnerecliner eller saccosekk

Trehjulssykkel

Duplo(han har ikke så veldig mye av det enda) og evt Mega Blocks

Cd spiller og cd'er med barnemusikk

Puslespill

Lekeverktøy(Byggmester Bob/Handy Manny)

Fisher Price garasje

Vinterdress

Ullundertøy

Ellers har ikke min fått så mye leker de siste mnd, så han kunne faktisk trengt litt mer biler/kjøretøy :-). Traktorer og lastebiler er veldig populært for tiden

Ellers vurderer vi å kjøpe et startsett med Brio togbane, selv om det er fra 3 år. Han lekte så veldig godt med dette et sted vi var på besøk forleden. Men kan hende vi ser an hva han får til jul først. Han har også bursdag i begynnelsen av januar, så må ha litt tips til den også:-)

Skrevet

Vi kjøper ny bilstol, vi. Og en Små Einsteins bok. Han får så utrolig mye leker og andre gaver fra slekt og venner, og når han ikke er eldre synes jeg det er helt greit at han får noe slikt. (Jr er nesten 2,5 til jul, men er stor og lang, så han trenger ny bilstol)

Skrevet

Han skal få en Timmy Tid bamse, thats it;-) gutten trenger ingenting, har alt av leker og vil nok få altfor mye ellers til jul av ivrige besteforeldre!

Skrevet

Gutten vår blir to år neste uke. Da får han det største settet med Duplo tog (godstoget) i gave. Til jul skal han få Handy Manny Talkin Toolbox og en stor brannbil med vannpumpe og stige. Generelt er Duplo og Briotog veldig populært, og også biler og alt som har med det å gjøre. Bøker har han også alltid likt.

Skrevet

Duplotoget er heilt supert!

Guten vår fekk forresten leikekjøkken til 2-årsdagen sin, og leikte mykje med det lenge. No er han 5 og leikar av og til med det, men berre viss søstera på 3 drar han med :o)

Skrevet

Hmmm... ja, hadde det samme problemet i fjord vi, da var han ett år da men... vi kjøpte bare en liten bil som samtidig var en sånn settekasse, pluss at han jo fikk ny seng-og oppusset rom før jul. Var liksom ikke noe spesielt han trengte! Gutten selv la ikke akkurat merke til at han fikk en forholdsvis liten gave fra mamma og pappa- og tror neppe en toåring heller stusser på det:)

Poenget mitt er -ikke stress..hvis poden har ALT så kjøp en liten ting i år- kommer sikkert de tider senere at man kjøper store og flotte gaver til han tenker jeg?

Gutten vår har veldig lite leker merker jeg, vi kjøper ting vi ser han interesserer seg for- de forholdsvis få lekene han har leker han mye med faktisk, har fortsatt alle lekene hans i et lite hjørne i stuen (har lagt bort ting han har "vokset fra" da), Vi satser forøvrig på ski i år vi, fordi vi er mye ute med han og fordi vi OFTE er på hytta der der skisesongen er laaang:) Men-. til tross for at han har lite leker vet jeg faktsik ikke helt hva vi skulle kjøpt om det ikke ble ski... kanskje en verktøybenk eller lekekjøkken- å skru, hamre, snekre osv. er en lidenskap -i tillegg til å leke med vann, "ta oppvasken" og å se mamma og pappa lage mat:)

Har bursdag i februar da, så kanskje det blir noe sånt da??

Skrevet

Vår gutt blir 3 i april, og han skal få ski til jul av oss.

Ellers ønsker han seg stiga snowracer, timmytid-leker, plastelina, data, duplo, lekekjøkkenmat. Husker ikke mer jeg nå.

Skrevet

Gutten min på 2, år har lekt med Duplo og togbane fra han var 1-1,5 år! Dette er kjempe fint å ha for alle kan leke med det og dyrt så dette er bare bestemor som kjøper, han har duplo traktor, gravemaskin, dyrehage, fly, søppelbil, og brett t å bygge på og 2 sett m løse klosser!

Tips å kjøpe togsett startkit fra biltema, det passer til brio, og så ønske fanzy togdeler i gave! Ellers har han fått laptop (3+), men er ik veldig intr. i den, bare i å trykke litt på bokstaven sin, mamma sin bokstav etc.

Tunell til å krype igjennom (ikea), bilgarasje, plastelia startpakke, perler m/sett til å lage lastebil, båt etc + ekstra perler, sykkelhjelm (trengst sikkert til sommeren), album som mamma kan sette bilder i, dinosaur samling.

Bøker: Den lille larven aldri mett (blir aldri lei!), Rorry racerbil, postaman pat, karius og baktur, kaptain sabeltann.

Cd: Kaptein sabeltann, barnas favoritter ?

Ullundertøy, tøfler, ullsokker, ribbestrikket klær (fra f. eks nøstebarn (SALG nå frem til jul!!).

Bilteppe til barnerommet eller andre ting du ønsker å ha der (f. eks eggstol fra ikea), bokstaver til å ha på døren/veggen, wall stickers til å pynte opp veggen/barnebilder/rammer, gardiner til barnerommet, sengetøy (f. eks fra scandinavianlife.no m/brodert navn på, de har også kjøkkenforkle m/brodert navn på, håndkle etc. for dem som har alt!)..

Hehe.. Dette er mye av det gutten min har da, lurer på hva han skal ønske seg? Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...