Gå til innhold

Jeg onanerer aldri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg savner det ikke, syns heller ikke det er noe spesielt behagelig. Derimot elsker jeg å ha sex. Jeg hater å høre "alle tar på seg selv"

for jeg gjør ikke det. kjeedeelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I så fall tilhører du et bitte lite mindretall. De fleste gjør det ganske ofte, og liker det veldig godt, som et deilig supplement til sex med partneren.

Skrevet

Jeg foretrekker også "the real deal" ;) Så du er ihvertfall ikke alene! Har kanskje en ikke altfor livlig fantasi, tror det er derfor jeg synes selvtafsing er kjedelig.

Skrevet

Men får du det helt til da? Vet om mange jenter som ikke vet helt hvordan de skal onanere, og da skjønner jeg jo at det er kjedelig. Eller som hun over her sier at hun ikke har noe særlig livlig fantasi.

Skrevet

Jeg får det til jeg bare gidder rett og slett ikke. Jeg liker å ha sex, ikke å klå på meg selv. Enkelt og greit. Hvorfor ligge og tenke på å ha sex når jeg heller kan HA sex?

Skrevet

Samme her. Har ofte sex med mannen og det er nok for meg...Om jeg var alene eller ikke fikk nok sex hadde jeg nok gjort det...Og ja, jeg vet hvordan man gjør det...hehe

Skrevet

Det ene utelukker ikke det andre vettu ;) I perioder hvor jeg onanerer mye, får jeg mer lyst på sex, og har dermed mer sex. Så mye vil ha mer! Hehe

Skrevet

Jeg forstår ikke helt at noen ikke kan vite hvordan man gjør det? Er ikke det slik man finner utav seg selv...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...