Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 mannen min så svigerinnen vår ute å jogget i går kveld. min bror er for tiden bortreist så det var ingen voksne hjemme. jeg vet at barna var hjemme for hun skrev på facebook i går kveld at nå var barna i seng og hun skulle slappe av for seg selv. hun løp ikke rundt huset med babycall heller for det veit jeg de ikke har. denne damen er nemlig en slik en som foretrekker å kjøpe gardiner og duker fremfor nødvendigheter. hadde dere tatt dere en joggetur på kvelden etter at barna var lagt?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Er du sikker på at hun ikke hadde barnevakt, da? Det kunne jo hende moren hennes eller noen andre var innom og satt barnevakt mens hun jogget.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Aldri i verden! Jeg går ut med søppel. Det er det lengste jeg har vært unna, og søppelkassen er 10-15 meter unna inngangsdøra. Man forlater ikke barna alene. Enhver normal person skjønner jo det!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Nei det kunne ikke falt meg inn.. Jeg vet konsekvensene av hva som kan skje dersom man ikke passer på de.. Snakker av erfaring:(
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 nei aldri! ikke uten at det var noen andre tilstedet som kunne passe på.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 kanskje... men mest sannsynlig ikke. hun gjør i det hele tatt ganske mye rart men det er en helt annen historie som er unntatt offentligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå