Villa Perlesukker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Jeg har en skikkelig sløvedag .... Har gått rundt i pysjamas hele dagen og fyrer med ved.. musikk på full guffe og danser... Og selvfølgelig pepperkaker i ovnen ... wohoooo
winneboo Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Driver egentlig å løser en del eksamensoppgaver, og skal på skolen fra kl 15-19 ikveld. blææææ.. men må ta meg noen hvilepauser og da sitter jeg på din baby Gubben har fri og gjør som han pleier på fridagene sine... nemlig å sove hele dagen..hehe... Jeg er ikke like flink til å slappe av på fridager. Skulle på en måte ønske jeg hadde den evnen gitt.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 er hjemme med sykt barn. Hun sover nå.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Sløøøøvedag! Jeg ble sittende opp til klokken to i natt og se en skikkelig elendig "onsdagsfilm", og ble straffet for det i dag :S
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Levert kidd, vært på møte, vært i butikken, og skal hente kiddene mine igjen....Har fri fra jobb, da
Mille** Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Jeg har fri i dag, så jeg har trent i over 2 timer, stått leeeeenge i dusjen og slappet max av. Ryddet litt og vasket litt klær har jeg også gjort. Skal snart på et jobbmøte. )
stearin Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Føler meg veldig opplagt og klar for en ny uke:) Håper dette ikke får et smell da. Noe det har tendens til å gjøre når jeg virkelig føler meg helt på topp. Jeg slapper av mens babyen sover i vogna si ute i gangen, venter på besøk ikveld av ei venninne:) Drømmer også om å bake, kanskje pepperkaker hadde vært tingen her også! Eller rundstykker og boller.. Og brød.. Får ta noe av det ikveld;) Og nå skal jeg spise en sen lunsj:)
Gjest Kira06 Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Jeg er så heldig at jeg har "overtatt" vesla sin forkjølelse, så ligger hjemme på sofaen med null stemme, sår hals, feber og rennende nese. Så ettersom jeg ikke orker å gjøre noe i dag, har det blitt pc stort sett hele dagen. Men med litt fornuftige ting innimellom da:) Har blant annet funnet adressene til alle som skal få julekort, skrevet ønskeliste til foreldrene mine (noe de har krevd i flere uker) og lagd en liste over hvem vi skal kjøpe julegaver til og hva de skal få. Har også bestilt noen gaver over nettet i dag. Så på tross av sykdom, har jeg faktisk fått gjort noe. Nå sitter jeg og manner meg opp til å hente turbotrollet i barnehagen, også blir det lek i noen timer før jeg faller om på sofaen igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå