Gå til innhold

2søtesmåh!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ikke du ha samme operasjon som meg? Hørt noe enda?

Jeg fikk innkallelse i oktober, men man må jo ha en voksen der de første 24 timene etter operasjonen, så måtte avlyse. venter på nytt nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hørt noen verdens ting enda. Men jeg var vel til gynekolog i september, så med tre mndrs ventetid så blir det evt rett før jul, og jeg atnar at da blir det først på ny-året jeg evt får noe gjort:o)

Kan mannen få permisjon fra jobben for sånt da tro? Hmm, men greit og vite at jeg må forberede ham på det da..Kanskje vi kan være på hotell ei natt :o) Selv om jeg nok ikke er noe spennende selskap, så har vi iallefall TV for oss selv, og mulgihet til å slappe av i ei seng og se på noe VI liker..Leie film eller noe..Og vita at OM det blir vanskelig og sove på natta så trenger ikke en av oss opp klokka 0530 :o)

SÅ synd at du måtte utsette det da. Men når man har ventet så lenge uansett......:o)

Jeg har nå min første mens som har kommet etter 21 dagers opphold/uten blødninger ( tok tre brett før jeg ble stabil med p-piller....ELler, TROR jeg er stabil...),- og det var voldsomme greier gitt...Trodde det stoppet opp på søndag, da jeg ikke blødde hele formiddagen, men neida, så feil kan man ta..I dag var det NESTEN like ille som torsdag (dag1) og fredag igjen...Og lurer på når det skal stoppe opp...For ikke snakke om PMSen den drøye uka FØR den begynte....Herejemmini...Humøret som en berg-og-dalbane, kløende OG vonde pupper osv osv osv

Men igjen, trist at du måtte utsette, var det kort varsel du fikk da? Jeg trodde man fikk brev om time også var det en måned eller noe FREM i tid jeg....

Skrevet

Jeg fikk en drøy ukes varsel...

Pms er ille for tida her også. Men det må vi jo leve med inntil videre uansett. Jeg er endelig i dag på dag 8 av min syklus og snart blødningsfri. Jippi!

Hater virkelig blod og pms og humørsvingninger og kviser og alt.

Skrevet

Også er det så unødvendig når man er ferdig med barn..Man lider for ingenting:o)

Men det nærmer seg litt løsning da iallefall:o)

Skrevet

Også er det så unødvendig når man er ferdig med barn..Man lider for ingenting:o)

Men det nærmer seg litt løsning da iallefall:o)

Skrevet

Ja, delvis løsning er mye bedre enn ingen løsning:D

Skrevet

Oi, og i dag fikk jeg innkallelse til operasjon 6.desember, om 13 dager altså. Så er du oppdatert.

Skrevet

dytt!

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...