Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 hun dumpet han. Tror dere han gjør det til neste kjæreste også?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Det spørs jo hva han løy om og hvorfor..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Har du tatt over min eks? Hehe Prøvde faktisk å være sammen med han ikke bare en, men to ganger med en pause på to år i mellom, og han løy like mye andre gangen som første.. Så vil ikke anbefale en kar du vet at har løyet for dama si, for da er sannsynligheten for at han lyver for deg og ganske stor....Er noen som bare må lyve og, om det er for å få et kick eller om de tror de er nødt er ikke godt å si...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Men er det små hvite løgner, eller mer sårende alvorlige ting? Eller er han typen som overdriver når han snakker, du skriver lite om hva det går utpå
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Mannen min løy mye til eksen, men hun hadde et stort kontrollbehov og godtok ikke alle hans utskeielser. Jeg har vært mer laidback og hatt like stort behov for fest, moro og avkobling som ham. Jeg vet at han lyver til meg også, men for det meste om uskyldige ting, dessuten ser jeg det på ham med en eneste gang. De tingene han løy til henne om, trenger han ikke lyve til meg om. Men at han lyver om småting er helt klart et konfliktområde i vårt forhold også. Han er så konfliktsky at han heller finner opp en historie enn å fortelle sannheten. Han kan si at han ikke rakk å rydde opp fordi han måtte jobbe, selvom han har stuket på pcen, sovet lenge og sett på tv hele dagen. Det irriterer vettet av meg, men jeg har lært meg å leve med det.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 HI Han løy om at han ikke fikk tid til å gjøre det og det, fordi han gjorde det og det. Han løy om hvem han var sammen med, han løy om hva han gjorde. I det store og hele så var det bare småtteri! Men det som var greia her var at han løy fordi han var redd for at kjæresten skulle bli sint hvis han fortalte sannheten. (altså, hvis hun ikke likte det han gjorde) Det endte jo selvsagt i veldig mange løgner og bortforklaringer, og etter 2000 sjanser, så ble han dumpet..Han hadde jo da ødelagt all tillitt, og mistet respekten fra partneren sin. Selv så ville han faktisk være i forholdet, men hans konfliktsky side ødela det..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Vet du. Jeg løy faktisk til eksen min jeg og.. Grunnen var hans store kontrollbehov! Ved en fremtidig kjæreste vil jeg nok ikke gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå