Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Jeg er 24 uker gravid nå. Var på UL for godt over en måned siden og ble satt tilbake rundt 2 uker, noe som jeg følte forklarte at lillejenta i magen ikke er så superaktiv. Men nå som jeg har bekket over til 24 vet jeg ikke hvor mye jeg bør forvente meg? For rundt to dager siden var hun helt turbo. Aldri vært så aktiv før, og hadde sterke sterke spark. Så snudde hun seg og selv om jeg ikke vet hvordan hun ligger så synes jeg hun har vært ganske lite aktiv de siste dagene siden "aktivitetsdagen" sin.. i går kjente vi spark utenfor magen, men de var ganske svake og i dag har hun ikke våknet enda, så jeg vet ikke. Men når folk sier de kjenner "masse" liv, hvor mye er det egentlig? Babyene sover jo en del, og flere timer om gangen, så det kan da vel ikke være ting på gang konstant? Selv har min lille en tendens til å være våken på nettene og ellers når jeg legger meg ned flatt på magen. Da har hun jo mest plass, så det er forståelig.. jeg bekymrer meg jo ikke egentlig, synes ikke jeg har kjent noe regelmessig lenge nok enda, men hva kan jeg egentig forvente?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Jordmødrene på Rikshospitalet forventer ikke daglig aktivitet før etter uke 28...
Maewin Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Det er vel fordi det er veldig forskjellig fra person til person. Samtidig kjenner jo mange regelmessig liv fra uke 15-17. Og så snakker de om hvor mye liv de kjenner, og da lurer jeg bare på hvor mye er mye?
Maewin Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Men tror det blir normalt det du føler da, så det er vel ingen grunn til bekymring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå