Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Jeg har nå blitt lovet litt forandring på våres vaktlister der jeg jobber, siden det er snakk om kun kveldsjobbing omtrent på meg.. Jeg har sagt ifra at jeg ikke kan bare jobbe kveld fordi jeg blir så sliten når jeg da setter meg inn i bilen, og holder på å sovne.. Jeg holdt på å sovne i natt på vei hjem fra jobb også.. Gud! MEN, det har jo ikke skjedd... Så jeg kjenner jeg blir frustrert og deprimert når jeg ser at jeg kun jobber kveld-ser ikke mannen min omtrent- har ikke noe liv og får ikke slappet av hva ville dere gjort?? er i min niende uke...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Jeg vet ikke hvilken arbeidsvtale du har så vanskelig å gi råd.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Uff, synes du skal si ifra.. husker godt hvor trøtt jeg var på den tiden, tror ikke jeg hadde taklet noe sånt! Og det er ikke bra at du ikke får hvilt nok heller, da blir du jo sykemeldt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå