Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Hei! Hadde ubeskyttet sex rundt EL, men han kom ikke i meg. Noen dager før IKM ble jeg plutselig skråsikker på at jeg har blitt gravid, på grunn av følelsen og symptomer. Men på IKM snudde gleden da jeg begynte å blø... Når jeg først får mensen, starter det forsiktig med farget utflod, så jeg kjenner ikke når det kommer. Men denne gangen gjorde jeg det. Jeg kjente når blodet bare silte ut i begynnelsen... Det har vel vært en normal mensblødning vil jeg si. Men jeg har vært ufattelig kvalm og slitt med halsbrann. Jeg pleier bare å være litt småkvalm dagene før mens. Har aldri slitt med ømme pupper under mens, men nå er de kjempetunge og vonde, de stikker og brystvortene svir. Har også hatt merkelige drømmer. Jeg har et barn fra før, og da jeg ble gravid med han fikk jeg ikke ro i kroppen på begynnelsen av svangerskapet. Jeg kunne sitte oppe hele natten uten problem, og nå er jeg akkurat sånn igjen. Jeg er normalt sett et menneske med stort søvnbehov og sovner lett når muligheten byr seg. Er det noen her som har opplevd og ha "mens" under svangerskapet, og kan fortelle meg litt om det? Kan jeg ta en test i dag, eller burde jeg vente til morgen tidlig? Har vært våken i hele natt og tisset og drukket en del...
Gjest ->>- Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Om du er flere dager over ikm er sannsynligheten stor for at en test vil gi riktig resultat uavhengig av tissing og drikking og tid på døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå